Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 skal gifte meg neste sommer. og har lyst å ha solist i kirken til å synge en sang. kjenner ingen som vil, så derfor vil jeg finne en/ei som kan synge. noen her som vet hvor man finner info om det? er det noen HER som kjenner noen som synger på oppdrag?? :) hvor mye må jeg regne me det koster å leie inn EN sang?
Gjest Emmanuelle Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 (endret) Jeg både kjenner solister, og er det selv. Hvilken type sang tenker du på? (klassisk, folketone, pop) Endret 4. september 2009 av Emmanuelle
Gjest Snart Frue Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Jeg både kjenner solister, og er det selv. Hvilken type sang tenker du på? (klassisk, folketone, pop) Ikke for å kapre tråden, men det virket som om det ble stille her uansett... Jeg er også på utkikk etter solist til vielsen vår. Vi vil gjerne ha noen til å synge denne: Vet du om noen som klarer denne sangen?
Gjest Emmanuelle Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Ja, jeg har en venninne som har en stemme som kan passe for det. Om du registrerer deg kan du evt sende meg en pm så kan du få nr hennes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå