Gå til innhold

Strømpebånd

Skal du ha strømpebånd?  

1. 1. Skal du ha strømpebånd?

• Jess, det er sexy
      9
    • Har ikke tenkt på det ennå
      2
    • Må vel det...
      7
    • Aldri i verden!
      7

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk strømpebånd av forloveren min på utdrikkningslaget, men jeg brukte det ikke.

Skrevet

Svarte aldri i verden, synes det er litt harry jeg da. Sikkert fordi de ikke ser noe pene ut.

Skrevet

Enig, jeg skal heller ikke ha det.

Synes det er litt sånn cowboy-horete på en måte.... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes jeg ser for meg brudgommen som tar av brura strømpebåndet med munnen for så å kaste det til mennene i likhet med at brura kaster brudebuketten.

Det er jo bare på amerikanske filmer de kunne ha gjort det..... :ler:

Gjest LoisLane
Skrevet

Skal ha et blått et jeg tilfeldigvis fant på Lindex... Griet nok, litt morsomt, men sexy? Ikke så veldig

Skrevet

Wæææ! Jeg stemte feil! :ler:

Jeg mente det var sexy men tenkte på strømpeholder. Enig i at bånd er helt harry! Komisk harry! :hoho:

Var i et bryllup der underholdninga var at gutten skulle bite av båndet....jeg ble flau på deres vegne..... :kul:

Skrevet

Jeg trodde det var standard jeg. Noen overraskelser må vel min kjære få utenom det vanlige

Skrevet

Holder meg til strømpeholdere jeg. Blir vel litt vel mange tråder å holde styr på hvis jeg slår til med begge deler :sjarmor:

Skrevet

Skal ha strømpebånd jeg. Et blått ett regner jeg med. Jeg liker tradisjoner men syntes strømpebåndet er litt harry. Men skal ha alikevell. Tror neppe jeg kommer til å kaste det til gjestene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...