Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg har følgende spørsmål om elektrolyse:

- Gode steder i Oslo som anbefales (event på Lambertseter)

- Over hvor lang tid/periode må man ca regne med,- har ganske så mye som må tas, lyst (men har vært dum og vokset meg i ansiktet, nappet og nappet og nappet, og til og med klipt med saks! Dumt,-Ja!!)

- Hva ligger ca pris på pr. gang?

På forhånd takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Først - i følge min hudpleier har ikke napping, voksing eller klipping noen innvirkning på hårene. De kommer av helt andre grunner... Så du er ikke dum som har bedrevet det ! Før jeg begynte hos elektrolyse nappet jeg hårene også. Men etter at jeg begynte med elektrolyse fikk jeg beskjed om å stoppe med det, men jeg kunne klippe/event barbere hårene (bare det var litt lengde når jeg kom til time).

Jeg betaler 370 kr for en halvtime og jeg har gått ca en gang i uken siden januar. Tar litt tid ja - men jeg har mest lyse hår og da er ikke laser noe alternativ for meg ! Jeg fjerner hår fra overlegge og hake. Jeg syntes at det hjelper - men det er en tålmodighetsprøve, men nå blir hårene borte en gang for alle.

Jeg kan ikke legge ut navnet på der jeg går fordi jeg tror ikke det er lov på KG. Men jeg fant min hudpleier i telefonkatalogen og jeg er veldig fornøyd.

Lykke til

Skrevet
Jeg kan ikke legge ut navnet på der jeg går fordi jeg tror ikke det er lov på KG.

Såvidt jeg har skjønt, er det lov å oppgi navn på ting og tang, men ikke mailadresser, telefonnumre, adresser og slikt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Takk for hjelpen. Jeg må se å ta kontakt men noen steder som driver med det. Har kviet meg litt,- tanken på hvor lang tid det tar og ikke minst kostbart det blir i lengden gjør at jeg har "somlet" litt. MEN blir jo et stort problem mindre å tenke på når jeg er ferdig (om et år eller to:-)

Fortsatt god sommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...