Gå til innhold

Facebook- spore hvem som sjekker bildene dine?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Rita_*
Skrevet

Er det sant at det går an å spore hvem som sjekker bildene dine og profilen din på facebook? Noen som vet hvordan man gjør det...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såvidt jeg vet er dette forbudt av Facebooks regler for applikasjonsutviklere, og ingen applikasjoner som tilbyr slik funksjonalitet vil bli godkjent.

Skrevet

Er du sikker? Ser at mange av vennene mine på facebook har en applikasjon hvor de får opp en topp 15 eller noe sånn over hvem som besøker profilen deres.. :/

Noen som vet noe om dette?

Skrevet
Er du sikker? Ser at mange av vennene mine på facebook har en applikasjon hvor de får opp en topp 15 eller noe sånn over hvem som besøker profilen deres.. :/

Noen som vet noe om dette?

Nei, det stemmer ikke.

Ingen kan se hvilke profiler du har besøkt.

Skrevet

Akkurat det med topp 15 er hvis jeg har forstått det riktig de 15 som har skrevet mest/trykket mest på "like", ikke rene besøk for å titte.

Skrevet

Den applikasjonen teller bare de som har vært synlig aktive på din profil (skrevet på wallen, kommentert status/bilder etc ). De har som nevnt over regler mot å spore hvem som ser på profilen din i skjul.

Skrevet

Med andre ord så er de 15 de 15 som aller mest vil vise seg fram eller få oppmerksomhet fra deg, ikke de som har besøkt profilen din mest. Artige greier, for hvem som er mest aktive på profilen trenger man ikke en liste for å finne ut av :fnise:

Skrevet

Ok, da skjønner jeg :) Takk for svar!

Er heldigvis ikke så aktiv på kommentering og veggmeldinger, men jeg har jo noen jeg synes er interessante å følge med, uten at jeg vil si det for høyt, hehe :)

Litt kjipt å komme på en toppliste over besøkte da :fnise:

Skrevet
Er heldigvis ikke så aktiv på kommentering og veggmeldinger, men jeg har jo noen jeg synes er interessante å følge med, uten at jeg vil si det for høyt, hehe :)

Hvis Facebook begynte å avsløre dette så tror jeg hele greia hadde dvindlet hen, og det vet de selv også :)

Skrevet

En annen ting er at de som er aktive på en profil ikke nødvendigvis føler behov for å bli lagt ut som "størst fan" på en eller annen liste. Jeg har selv kommet inn på "topp"listen hos enkelte, og min reaksjon da er å tenke at jeg bør skrive mindre på den personens profil. Kanskje litt mot hensikten til de som syns det er så artig å legge ut sine største fans :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...