Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenke, tenke:p jeg har altså møtt en super fyr, som jeg kan snakke med det meste om, tror jeg. Vi har ikke vert så mye sammen, men nå har han altså ivitert meg på besøk til han, studerer fem timer borte fra hvor jeg bor da:/

Og jeg har så utrolig lyst å reise!!

Men, kommer alltid et men, jeg skal på på "jorden rundt" reise om to måneder og blir borte i et halvt år, noe han også vet.

Det jeg trenger råd om er om jeg skal besøke han, og la følelsene utvikle seg enda mer :rødme:

eller drite i det, så jeg ikke blir lei meg når jeg reiser..

Noe forhold vil jeg ikke ha før jeg reiser, men kansje når jeg kommer tilbake:)

og vil jo vise at jeg liker han kjempegodt!! hmm, noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tenke, tenke:p jeg har altså møtt en super fyr, som jeg kan snakke med det meste om, tror jeg. Vi har ikke vert så mye sammen, men nå har han altså ivitert meg på besøk til han, studerer fem timer borte fra hvor jeg bor da:/

Og jeg har så utrolig lyst å reise!!

Men, kommer alltid et men, jeg skal på på "jorden rundt" reise om to måneder og blir borte i et halvt år, noe han også vet.

Det jeg trenger råd om er om jeg skal besøke han, og la følelsene utvikle seg enda mer :rødme:

eller drite i det, så jeg ikke blir lei meg når jeg reiser..

Noe forhold vil jeg ikke ha før jeg reiser, men kansje når jeg kommer tilbake:)

og vil jo vise at jeg liker han kjempegodt!! hmm, noen råd?

Jeg hadde latt være. 2 mnd bare? og så tar det 3-5 uker til du får utviklet skikkelige følelser for han og så har du 3 uker på deg med han til du må reise fra han, og så kommer jorden rundt reisa di til å bli brukt på å tenke på han, om han tenker på deg, om han er med noen andre osv. Si at du mer enn gjerne vil møte han så fort du kommer hjem, om dere tar opp kontakten igjen!

Skrevet

det er vel de fornuften sier, men jeg har så lyst!!;)

Skrevet
det er vel de fornuften sier, men jeg har så lyst!!;)

hehe, jammen hvis du Virkelig virkelig vil så er det vel verdt det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...