harepus Skrevet 4. september 2009 #1 Del Skrevet 4. september 2009 Atter en ny dagbok! Jepp, jeg har en dagbok her inne fra før, men jeg velger å lage en ny. En noe mer anonymt med tanke på at jeg har endel kjente her inne som jeg ikke ønsker skal lese alle mine tanker... Om du forstår hva jeg mener... Jeg er nå ei sørlandsbærte på 22 år som er sykepleierstudent. Jeg har en fantastisk kjæreste, sånn egentlig. Vi har nå vært sammen i hmm.. sommer 2007 sånn ca.. Og bor sammen. I det siste har forholdet hatt et veldig knekk. Og jeg har mange tanker og sånt som jeg rett og slett ikke vet hvem jeg skal snakke med, derfor har jeg funne ut at det å skrive en dagbok her kanskje kan være det rette for meg Da kan jeg iallefall få ut min frustrasjon, selvom jeg er ganske skyldig i hva som har skjedd....... Uansett, her er jeg, ny dagbok og det hele! Wee! Er faktisk min 3. dagbok.. Uansett.. Det er helg, jeg har fri.. Jeg skal slappe av i hele helga! Det trengs! *harepus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
harepus Skrevet 5. september 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Lørdag.... Det er helg!! Har ingen spesielle planer, bare slappe av tenkte jeg... Endret 25. oktober 2009 av harepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden90 Skrevet 24. september 2009 #3 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Hei Jeg har ikke anledning til å skrive så sinnsykt mye her nå, sitter på lesesal og skal snart fortsette lesingen. Men jeg vil bare ønske deg og kjæresten lykke til med forholdet deres, og jeg håper det ordner seg for dere (og det gjør det nok) Ser det er en stund siden du har skrevet, så håper du kommer med mer etterhvert! Sjekk gjerne ut min dagbok her inne og Hehe. Vet ikke hvordan jeg får linket til den, er ny her.. Ha en fin dag Endret 24. september 2009 av Golden90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
harepus Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 21. oktober 2009 Oi, ser det er veldig lenge siden jeg har skrevet her... Joda, ting har endelig begynt å roe seg.. Eller bedre seg kan man vel si.. Vi har fått pratet masse sammen og finne ut at dette ska vi fortsette me.. ringene er ennå ikke på fingrene våre. De ligger ennå i boksen på hylla. Må innrømme jeg ser ofte på de. Tar på de.. Savner de. Jeg har spurt hva som må til for at de ska på igjen, og han sier at jeg må utføre noen tiltak... HVILKE tiltak?? Nej, det får jeg ikke helt svar på. Noen av dere som har en anelse?? te tider føler jeg jeg står helt rådløs.. elsker han meg fortsatt? Vil han elske meg for alltid? Vil han i det hele tatt ha meg?? I går fikk vi snakket noe sammen om dette. Og ja, han sier han elsker meg. Og at hadde han ikke gjort det hadde jeg vært ute av døra for lengst. Godt å høre egentlig. Vi har det kjempe sammen. Og jeg elsker han av hele mitt hjerte! :rødme: i dag hørte jeg ikke helt vekkerklokka som ringte... så jeg ble vekket med at han dro meg innte seg og holdt rundt meg ingenting er bedre enn å våkne på den måten Og seff litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå