Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Jeg synes jeg ser hvitmalte møbler overalt. Er hvitmalingen den nye furu, det vi kommer til å le av om en ti års tid?
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Jepp. Garantert. Vi kommer til å le (eller grine) av alle som har malt i stykker flotte, gamle møbler. Vi kommer til å gruble over hvor utrolig upraktisk det var med hvite møbler. Vi kommer til å gi bort alt på finn.
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Jepp. Garantert. Vi kommer til å le (eller grine) av alle som har malt i stykker flotte, gamle møbler. Vi kommer til å gruble over hvor utrolig upraktisk det var med hvite møbler. Vi kommer til å gi bort alt på finn. Ganske sikkert. Og jeg tror ikke det er så lenge til det hvite er "ut". En interiørarkitekt jeg kjenner sier at hun allerede nå ser tendenser til at tre og natur er på vei inn igjen.
Anaconda Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 For det første: Furu er på vei inn igjen! Jeg kjenner selv at jeg får litt abstinenser angående akkurat dèt! :gjeiper: Ellers er d jo generelt slik at stiler kommer og går, så dersom man ønsker å ha "siste skrik" må man jo bytte ting etter en stund likevel.. Hvitt er jo i det minste en nøytral farge. Man kan jo male/beise det når man vil endre..
Gjest Elastica Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Ganske sikkert. Og jeg tror ikke det er så lenge til det hvite er "ut". En interiørarkitekt jeg kjenner sier at hun allerede nå ser tendenser til at tre og natur er på vei inn igjen. For lengst! Jeg digger naturmaterialer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå