Gå til innhold

Hodepynt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ha på hodet i deres bryllup? jeg er usikker på hva som passer nå for tiden jeg. Synes både det ene og det andre er fint egentlig. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ingen glitter- eller perle-jente, så jeg hadde ikke tiara. Men jeg hadde lyst på slør, syntes det måtte til siden jeg nå først skulle gifte meg. Hadde et smalt, langt slør som var festet i nakken, og i tillegg så hadde jeg det første smykket jeg fikk av min kjære, en sølv- og emaljebrosje, festet i håret (hadde også øredobber og smykke i sølv- og emalje).

Skrevet

Jeg hadde begge deler, jeg. Både langt slør med broderier, og en enkel perletiara (mer en slags gullfarget hårbøyle med perler og stener enn en "prinsessetiara"). Dette er nesten to år siden, da. Dere kan se bilder i bryllupsdagboken min (link i sig).

Skrevet

Jeg ønsker ikke å ha verken slør eller diadem/tiara. Ønsker en flott frisyre, som ikke trenger ytterligere pynt.

Skrevet

Jeg har ganske langt hår, så det var mye å sette opp. Det ble veldig fint med halvlangt slør festet i nakken, og en ganske høy (3-4cm) tiara i tillegg. Hadde ikke trodd at jeg kunne bruke begge deler, men det ble veldig fint! :)

Lykke til med valget!

PS: Du kan jo google etter noen bilder og se hva du selv synes er fint?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg lagde min egen tiara/diadem. Lå ganske nedi håret hvis du skjønner. Hadde også langt slør festet midt på bakhodet. Tok av meg sløret når middagen startet. Deilig å ikke ha på det hele kvelden. Brudekjole med slep er upraktisk nok som det er... hehe...

Var litt redd det skulle bli mye med begge deler, men så lenge både slør og tiara er litt enkle er det utrolig fint sammen!

Skrevet

Hadde en liten enkel tiara + et kort slør festet på bakhodet. Praktisk med kort slør. Da slipper man å sette seg på det + at detaljene bak på kjolen vises bedre :)

Skrevet

Lurer på om jeg skal ha en krans jeg faktisk. Skal prøve litt forskjellig :)

Skrevet

Jeg har lyst på begge deler jeg :sjenert: Skal ikke ha noe andre smykker da, bare langt, litt "tungt" slør og diadem/tiara. Tror det blir kjempe fint!

Skrevet

Jeg hadde begge deler. Når man for en gangs skyld får lov til å pynte seg litt overdådig, så grep jeg sjansen og tok både i pose og sekk :) Men jeg hadde ikke smykke i halsen, og heller ikke øredobber eller andre ringer enn gifteringen, så jeg er ganske sikker på at det ikke ble "too much". :)

Skrevet

Jeg hadde egentlig lyst til å droppe slør, men så ville ei venninne så gjerne låne meg sløret sitt så da tenkte jeg at jeg godt kan ha det likevel. Så da tror jeg det blir begge deler på meg. Det er jo den dagen vi har lov til å pynte oss skikkelig!

Jeg har ikke lyst til å ha noe i halsen, men heller noe stort og dinglende i ørene.

Skrevet

Ja, det er jeg litt enig i altså:) Vi skal jo være prinsesser for en dag liksom :hjerte:

Jeg tror jeg har lyst på begge deler jeg:)

Skrevet

Jeg skal ha slør før middagen, og vurderer tiare. Kommer veldig an på om jeg finner noe som passer og hvordan håret blir.

Skrevet

Jeg kler rett og slett ikke tiara, så jeg skal bare bruke slør. Katedralslør under vielsen og et kortere slør på kvelden.

Skrevet

Hadde begge deler. Langt slør og flat tiara. Ble kjempelekkert.

Skrevet

Jeg skal ha begge deler! Hadde lyst på blomsterkrans også, men det blir kanskje litt overkill?

Skrevet

Jeg va veldig usikker.. slør, tiara.. Ikke slør.. ikke tiara..

Jeg endte opp med slør og perler som frisøren tredde på hårnålene og satte løst rundt omkring i håret. (perlene kan du kjøpe selv og ta med) Dette ble elegant og fint, og samtidlig gav det lille ekstra :)

Jeg syns tiara på en måte begynner å bli oppbrukt :)

Skrevet

Jeg tror jeg kommer til å ha begge deler. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Slem_Pike
Skrevet

Har ingen ide, men vil ikkje ha slør. Men tiara virker litt over the top, så får se det an på den eventuelle kjolen. Kanskje eg finner ein mellomting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...