FruLuna Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 (endret) Jeg er ute etter en svart (evt. brun eller mørk brun) skinnveske (evt. fake skinn, men helst ekte). Helst mykt skinn. Den skal være så stor at man gjerne kan få en genser, bok, avis, liten paraply, liten laptop og andre nødvendige saker oppi. Med andre ord en perfekt veske å f.eks. reise med, eller bruke på skolen. Den bør likevel være såpass "nett" at den ikke er slitsom å gå med. Skulderveske, eller med både skulderreim og vanlige "håndtak". Noen som har sett noe slikt, eller har en veske i denne sjangeren som de er fornøyd med? Endret 7. september 2009 av FruLuna
freezepop Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Kommer litt ann på pris du er ute etter (om du vil ha noe billig, middels eller om du helst vil ha en burberry-veske), men jeg liker veldig godt Urban Outftters når det kommer til litt større vesker.
FruLuna Skrevet 6. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2009 Kan godt koste et par tusen hvis den virkelig er fin og praktisk Takk for tips!
Minttu Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 kanskje de har noe her ? :klø: Jeg vet ikke hvor store de er, men det står mål der
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 De har en kjempestor på zara hvertfall, men den er ikke så dyr da, rundt 400kr tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå