Gå til innhold

"Jeg elsker deg"- Når...

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

...sa du det til din kjære for første gang?? (og mente det!)

Jeg synes det virker så teit når 13-åringer går å sier "jeg elsker deg", når mange av de vet så lite hva det vil si å "elske"....

Kanskje det bare er meg som synes "elsker" har mye mer betydning enn "gla i deg"..?

Synspunkt? anyone?

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

For en 13 åring er det veldig stort når de blir skikkelig forelsket, og har ikke modnet på det område som en voksen har gjort. samtlige. 13 åringer i dag, vil sikkert si det samme som deg når de blir voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Klinte emd mange og var suuuuperforelsket mange ganger når jeg var i tenårene.

Den eneste ( og jeg kødder ikke ) jeg har sagt at jeg elsker deg til er min mann !

Men har sagt til mengder at jeg er glad i dem da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad i mange mennesker, men jeg elsker kun noen få; mor og bror, og ikke minst kjæresten da. Han sa jeg at jeg elsker for første gang for ca seks år siden.

13-åringer som sier de elsker noen, mener vel kanskje mest at de er veldig forelsket i den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er 13år og sier man elsker noen mener man det ikke på samme måten som et par som har vært sammen med noen i tyve år. De mener det vel heller ikke helt på samme måten. "Jeg elsker deg og vil være sammen deg for alltid".

Jeg sa "Jeg elsker deg" til min kjære tre måneder etter vi blir sammen, føler jeg vet hva det er å elske og det er deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brunhilde
Når man er 13år og sier man elsker noen mener man det ikke på samme måten som et par som har vært sammen med noen i tyve år.

Mulig du har rett - men jeg tror kanskje en 13 åring allikevel elsker dypt og inderlig, det går bare litt fortere over....

De mener det vel heller ikke helt på samme måten. "Jeg elsker deg og vil være sammen deg for alltid"..

Jo, i sin naivitet så tror jeg det er 13 åringen som TROR at å elske betyr akkurat det. Jeg har for lenge siden lært at å elske ikke nødvendigvis betyr at det er "oss to" for evig og alltid.

Jeg sa "Jeg elsker deg" til min kjære tre måneder etter vi blir sammen, føler jeg vet hva det er å elske og det er deilig.

Føler du at DU vet hva det er å elske? Jeg også - men jeg tør vedde på at vi mener to helt forskjellige ting allikevel!

Men - jeg har heller ikke strødd om meg med begrepet - og har nok bare sagt det til en eller to i løpet av livet....

Og jeg har ment det - NÅR jeg har sagt det (og det var nok senest i går...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...