Gjest utlogget nå Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Må bare få ut litt her nå.. Har vært gift i 4 år og samboere i 6 år. Misstrives mer og mer i forholdet og det går bare ikke lenger. Men problemet mitt er det at jeg har ikke mulighet, rent praktisk, å komme meg ut av det. Ikke har jeg penger, ikke har jeg bil og kjenner få folk. Kjenner jeg blir depremert av forholdet og føler meg fanget. Noen tips om hvilken ende jeg kan begynne? Føler jeg må ut NÅ liksom...
Gjest Gjest_marikken_* Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Så si det til ektefellen. Vis om så innlegget her om du ikke får ut ordene, selv om det er feigt.
Gjest womenwomen Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Må bare få ut litt her nå.. Har vært gift i 4 år og samboere i 6 år. Misstrives mer og mer i forholdet og det går bare ikke lenger. Men problemet mitt er det at jeg har ikke mulighet, rent praktisk, å komme meg ut av det. Ikke har jeg penger, ikke har jeg bil og kjenner få folk. Kjenner jeg blir depremert av forholdet og føler meg fanget. Noen tips om hvilken ende jeg kan begynne? Føler jeg må ut NÅ liksom... Finnes 100 000 vis av folk i samme situasjon er jeg sikker på TS .Såkalt praktisk & økonomisk nærmest " fornuftsekteskap " / tvangsekteskap ...he he Selv om man har penger & bil - kan det likevell være vanskelig å bryte ut ...en taper jo alltids masse økonomisk på det .Og mister hjemmet sitt om man ikke klarer med huset alene . Føler det selv - enda jeg har midler ...og tjener veldig bra egentlig - kunne tenkt meg å beholdt huset alene og kjøpt ut nåværende samboer ( av og til i hvertfall ) når vi ikke trives i hverandres selskap ...men vet ikke om jeg klarer det ..rent økonomisk .Blir sikkert j...tøfft økonomisk osv . Er trygt å bli der man er - så lenge man ikke har noe annet å gå til foreløbig . Men har du det virkelig ille - så klarer du bryte ut . Man da tror jeg man skal ha det bra ille - før man våger ta steget til friheten som singel igjen med nye muligheter .Litt lokkende er det . Jeg har det ikke ille . Derfor blir jeg . Men jeg er jo for det meste mye alene ...så føler meg nesten singel - siden jeg er så mye alene ... Trøst deg med at alle har ups & downs - og ille perioder i forhold . Alle går lei en dag ...og ønsker noe annet . Finnes tusenvis av folk i samme situasjon - men er jo ikke noe man snakker med alle om akkurat . Jobb for å skaff deg penger da - om penger er problemet ditt ? Jobber du ?
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Må bare få ut litt her nå.. Har vært gift i 4 år og samboere i 6 år. Misstrives mer og mer i forholdet og det går bare ikke lenger. Men problemet mitt er det at jeg har ikke mulighet, rent praktisk, å komme meg ut av det. Ikke har jeg penger, ikke har jeg bil og kjenner få folk. Kjenner jeg blir depremert av forholdet og føler meg fanget. Noen tips om hvilken ende jeg kan begynne? Føler jeg må ut NÅ liksom... 7 årskrisen. Enten tar den knekken på forholdet eller så kommer dere igjennom ved å kommunisere og å gi hverandre rom. Jeg foreslår at du forlater mannen din, mye mer moro å prøve seg litt på andre mannebein
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 7 årskrisen. Enten tar den knekken på forholdet eller så kommer dere igjennom ved å kommunisere og å gi hverandre rom. Jeg foreslår at du forlater mannen din, mye mer moro å prøve seg litt på andre mannebein men det jeg lurer på er... er ts mann el dama? ts har vel ikke nevnt noe om dette. Snakk med kona di om dette her ts. Er ikke lett dette. Men sånn er livet. Det skal ikke være lett gett!
Gjest ikke innlogget nå Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 ts her: Er ikke mann nei.. er handikapet, så jeg er uføretrygdet. Sitter bl.a i rullestol.. Vi har snakket om forholdet flere ganger, men han er ikke intr å snakke om det. Setter seg på dataen eller bare sier ja og ha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå