Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Jeg bestilte masse fra forever21.com i juli. Pakken ble stoppet i tollen, og det tok veldig lang tid før jeg fill hentelappen. Pga rot på posten tok det nesten 3 uker i tillegg til det, før jeg fikk hentet pakka. Følte meg som en unge på julaften når jeg åpnet pakka. Klærne så kjempefine ut!!! Men, de var ALT for små dessverre. Jeg fikk råd om at klærne var normale i størrelsen på forhånd, men jeg synes de var veldig små i størrelsen Snakk om å være skuffet!!! Nå tenker jeg at jeg vil bytte de i en størrelse større, men er det mulig da tro? Får jeg byttet de? De har vel ikke disse plaggene der fortsatt...? Hilsen en skuffet shopper.
desperate Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Jeg bestilte masse fra forever21.com i juli. Pakken ble stoppet i tollen, og det tok veldig lang tid før jeg fill hentelappen. Pga rot på posten tok det nesten 3 uker i tillegg til det, før jeg fikk hentet pakka. Følte meg som en unge på julaften når jeg åpnet pakka. Klærne så kjempefine ut!!! Men, de var ALT for små dessverre. Jeg fikk råd om at klærne var normale i størrelsen på forhånd, men jeg synes de var veldig små i størrelsen Snakk om å være skuffet!!! Nå tenker jeg at jeg vil bytte de i en størrelse større, men er det mulig da tro? Får jeg byttet de? De har vel ikke disse plaggene der fortsatt...? Hilsen en skuffet shopper. Du får nok bare prøve å sende de en mail og høre. Forklar at det tok veeldig lang tid før du fikk pakken på grunn av sånn og sånn. Hvor stor forskjell var det i størrelsene? Jeg syns det var et meget interessant innlegg, for jeg er på nippet til å bestille noen ting derfra, men nå vet jeg jo ikke hvilken størrelse jeg skal bestille
Gjest ts Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Du får nok bare prøve å sende de en mail og høre. Forklar at det tok veeldig lang tid før du fikk pakken på grunn av sånn og sånn. Hvor stor forskjell var det i størrelsene? Jeg syns det var et meget interessant innlegg, for jeg er på nippet til å bestille noen ting derfra, men nå vet jeg jo ikke hvilken størrelse jeg skal bestille Jeg synes de var veldig små i størrelsen!! Jeg bruker alltid M, men måtte minst hatt L i de klærne jeg fikk.
Gjest Gjest_marie_* Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Jeg har bestilt mange ganger fra F21, og synes ikke de er små i str. Bruker XS/S i Norge, og S passer perfekt fra F21.
Gjest jam Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Avhenger vel litt av hvilken butikk (i Norge) man er str. M i? En str. M på bik bok vs. en M på Match er det vel litt forskjell på... ikke at det nødvendigvis er slik du er, bare nevner det... så det kan hende at forever 21 heller mer mot bik bok med tanke på størrelser?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 Husk å fortolle ut varene dine igjen, hvis ikke må du betale moms og toll to ganger når du får nye varer. Se toll.no for mer informasjon:) Bare til opplysning ifra en som har vært der;) hehe
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Klærne på forever21 er litt små i str ja, men det er jo en strguide der. Dumt å bestille klær på nettet uten å bruke strguiden på siden.. Du kan jo returnere klærne og bytte de i noe annet om de ikke har de plaggene du vil ha. Ellers er det nok godt mulig at de fremdeles har en del av plaggene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå