Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Jeg har brukt Proff-moppen fra Nille et år og er veldig fornøyd med den. Men nå får jeg plutselig ikke festet moppestangen til festet på moppen, jeg forstår ikke helt hvordan man gjør det. Tidligere har jeg ikke tenkt noe over det, bare stappet stangen inni hullet og skrudd fast. Men nå vil den ikke! Jeg ser det er noen sånne små tagger, skal stangen utenfor eller inni disse taggene? Arg, jeg får gjester og gulvet mitt er skittent og jeg får det ikke til
Gjest luffy Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Jeg har brukt Proff-moppen fra Nille et år og er veldig fornøyd med den. Men nå får jeg plutselig ikke festet moppestangen til festet på moppen, jeg forstår ikke helt hvordan man gjør det. Tidligere har jeg ikke tenkt noe over det, bare stappet stangen inni hullet og skrudd fast. Men nå vil den ikke! Jeg ser det er noen sånne små tagger, skal stangen utenfor eller inni disse taggene? Arg, jeg får gjester og gulvet mitt er skittent og jeg får det ikke til Hei Stanga skal inni dei taggane. Men rekna kanskje me du har fått det til no...
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Hei Stanga skal inni dei taggane. Men rekna kanskje me du har fått det til no... Takk for bekreftelse, i hvert fall! Jeg prøvde meg på det. Måtte bruke makt og presse ut taggene, det var langt i fra plass til kosten nemlig. Var litt redd for at jeg ødela den, men til slutt fikk jeg presset inn kosten og festet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå