kristin89 Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 For ikke så lenge siden flyttet jeg til et nytt sted med mine to puser. De vendte seg fort til det nye stedet, og gikk ut og inn vinduet som de alltid har gjort. Etter en uke ute i nye omgivelser trodde jeg at dette kom til å gå supert men no begynner jeg å tvile. Jentepusen min på 1.5 år har vært vekke i 1.5 døgn, hun er kastrert og id merket. Hun har vært borte i ca 2 døgn før, men no er jeg veldig bekjymret pga av at vi ikke har bodd her så lenge. Hun er så utrolig viktig for meg. Gi meg tips om hva jeg bør gjøre. på forhånd takk:)
Gjest Gjest_katteglad Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Ta deg en tur i nabolaget. spør om noen har sett henne. Og heng opp lapp med bilde av henne på lokale steder.... en jeg kjenner lagde lapper med bilder og artig tekst og la i postkassene til naboer, etter kort tid fikk de tlf om at pus var funnet:) Har hørt noe om at man skal eterlyse innen 3 dager men vet ikke om det stemmer.... Lykke til hvertfall
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Er det langt til dit dere bodde før? Kanskje ta seg en tur og sjekke om hun er i nærheten der?
kristin89 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2009 Idag har jeg vært ute og leitet og hengt opp lapper på postkasser, snakket med naboer har jeg og. Var også en tur nedom veterinæren hvor hun ble kastert og øremerket. De hadde ikke fått inn noen katter. Sitter med åpent vindu hele tiden i håp om at hun plutselig skal komme hjem igjen til meg. Det er bare så utrolig trist å tenke på hvor i alle dager hun er, og om hun er redd og aleine.
Gjest Gjest_Hallo_* Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Håper katten din kommer hjem i dag! Det er helt grusomt å vente og lure på om det kan ha skjedd katten noe.
Gjest Gjest_Kristin89_* Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Tipp hva som skjedde idag? Når jeg var på jobb fikk jeg tlf fra en mann som mente han hadde funnet min Pia. Og det var henne. Han hadde sett plakaten som jeg hadde hengt opp for fire uker siden. Det er jo bare helt utrolig. Hun var ganske avmagret og utmattet. Men hun var fremdeles min lille fine jente. Jeg er lykkelig. Fem uker har hun vært vekke, og hadde det ikke vært for at jeg hadde hengt opp de plakatene, ville hun mest sannsynlig ikke kommet hjem til meg igjen. For en fantastisk historie.
tigerpus1 Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 så flott hun er kommet til rette :D kos deg med pusen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå