juni Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Trenger noe barnevakten kan finne på med 5 åringen på dagtid lørdag. Det var barnekonserter på Blå tidligere, men fant ikke noe info om det nå. Noen musikkgreier hadde vært midt i blinken, konsert eller barnedisco e.l. Noen som vet om noe?
Gjest Reveal ii Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Du skriver musikk, men jeg tipser likevell om barnekunstmuseet (der har de forresten afrikanske trommer man kan spille på) på Frøen, og Teknisk i Nydalen.
prinsessa Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Naturhistorisk musem er supert (ikke noe musikk men) , det ligger på Tøyen
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Naturhistorisk er nevnt, men også zoologisk museum og teknisk museum passer gutter i den alderen. Eller hva med Bygdøy og alle museene der?
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Ekeberg gård, Teknisk museum, Oslobadene, Zoologisk og naturhistoriske museer på Tøyen, Oslokinoene, barnekunstmuseet, Folkemuseet på bygdøy o.s.v. Mye å finne på i Oslo! Blårollinger som var på Blå før ble flyttet til Parkteateret for noen år siden, men nå er Blårollinger erstattet med barnedisko. Vet ikke om de har startet opp i høst enda, men et ligger på nettet. Uansett - dette er et søndagstilbud da, så på lørdagen er det ikke noe .
juni Skrevet 6. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2009 Himmel og hav, jeg spør også glemmer jeg å sjekke svarene! Tusen takk for tips!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå