Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Dette blir en litt sånn vag post, men det er fordi jeg ikke har så mye informasjon. Jeg er ute etter en krimbok som jeg t r o r er fransk (...). Det jeg er helt sikker på er at tittelen inneholder mord eller drap, og så et sted. Altså som 'Mord på Orientekspressen'. Noen som kan hjelpe meg?
Gjest bok Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Dette blir en litt sånn vag post, men det er fordi jeg ikke har så mye informasjon. Jeg er ute etter en krimbok som jeg t r o r er fransk (...). Det jeg er helt sikker på er at tittelen inneholder mord eller drap, og så et sted. Altså som 'Mord på Orientekspressen'. Noen som kan hjelpe meg? det er ikke "døden i skogen" av brigitte aubert du tenker på?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Opp! Kanskje jeg husker feil og forfatteren ikke er fransk, men at tittelen er noe med et mord i et eller annet sted i Frankrike? Hmm. Men det passer ikke med det lille jeg husker om hun som anbefalte den, sammenhengen handlet ikke om Frankrike akkurat, men det stedet drapet skjedde.
Gjest Gjest_ann_* Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Opp! Kanskje jeg husker feil og forfatteren ikke er fransk, men at tittelen er noe med et mord i et eller annet sted i Frankrike? Hmm. Men det passer ikke med det lille jeg husker om hun som anbefalte den, sammenhengen handlet ikke om Frankrike akkurat, men det stedet drapet skjedde. "Et lite drap i Lisboa" er eneste jeg kan komme på med et stedsnavn i tittelen...
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 "Et lite drap i Lisboa" er eneste jeg kan komme på med et stedsnavn i tittelen... Hmm, får man vite litt om hvordan det var i Portugal på den tiden? I såfall er det den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå