Gå til innhold

Forbrenning magemusketrening

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

En halvtimes rygg og mage-muskel øvelser, går det som moderat styrketrening, - sånn i kaloriforbrenningsperspektiv? Altså intens jobbing med mage og ryggmusklene i en halvtime..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

All trening er bedre enn ingen trening!Jo hardere du jobber desto bedre er det!

Kombiner denne styretreningen din med kondisjonstrening om du ønsker å forbrenne ekstra.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
All trening er bedre enn ingen trening!Jo hardere du jobber desto bedre er det!

Kombiner denne styretreningen din med kondisjonstrening om du ønsker å forbrenne ekstra.

Jaja, men jeg har en oversikt over hvor mye man forbrenner ved å holde på med moderat styrketrening i f.eks en halvtime. Så lurer jeg på om en halvtime med noe som heter mage/ryggprogram forbrenner ca det samme som det som defineres som "styrketrening"? Altså om å stå med knebøy, uttallige versjoner av situps, utfall osv osv defineres som styrketrening... Eller om nevnte øvelser intenst i en viss tid heller kan defineres som pilates, yoga, ellerhvasomhelst annet..

Liker å holde litt styr på hvor mye jeg forbrenner bare.. :)

Jeg gjør det programmet tre ganger i uka, + at jeg går/småjogger litt hver dag:) Så tror det skulle være ok trening.

Skrevet
Jeg gjør det programmet tre ganger i uka, + at jeg går/småjogger litt hver dag:) Så tror det skulle være ok trening.

Høres ut som at du trener mer en nok ja=)

Kjøp deg en pulsklokke, litt skikkelig en, der får du målt forbrenning også. Siden du er opptatt av å vite litt tall så anbefaler jeg det dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...