Gå til innhold

smell bong bonger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg leter etter smell bong bonger eller det som kalles christmas crackers i Storbritania.

Noen som har anelse hvor jeg får tak i dette? Har prøvd en del engelske nettbutikker, men ingen jeg har funnet sender til Norge....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smart Club har pleid å ha før jul.

Skrevet

Veldig mange matbutikker har også. De pleier å ligge ved bursdags tingene. Sjekk gjerne Nille og Europris også. De har så mye rart... ;)

Skrevet

Christmas Crackers er vel noe ganske annet enn vanlige små smellbongbonger med hatt og vits.

Det skal være store og med gave inni - ikke samme som brukes på kransekake. Men mulig ts mener vanlige - og det finnes over alt.

Skrevet
Christmas Crackers er vel noe ganske annet enn vanlige små smellbongbonger med hatt og vits.

Det skal være store og med gave inni - ikke samme som brukes på kransekake. Men mulig ts mener vanlige - og det finnes over alt.

Da har jeg ikke hørt om det engang. Men de fleste på den siden er jo med nettopp hatt og vits? Hva pleier gaven å bestå av? Ble nysgjerrig jeg nå.

Skrevet
Da har jeg ikke hørt om det engang. Men de fleste på den siden er jo med nettopp hatt og vits? Hva pleier gaven å bestå av? Ble nysgjerrig jeg nå.

Du kan klikke på knappen og se hvilke gaver som følger med.

Skrevet

Jeg har sett sånne hos bokhandlere rundt juletider.

Skrevet

Christmas Crackers er klassifisert som eksplosiver, så det er mange transportfirmaer som ikke aksepterer disse. Derfor er det nok begrenset mulighet til å kjøpe dette f.eks. på eBay.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...