Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Jeg leter etter smell bong bonger eller det som kalles christmas crackers i Storbritania. Noen som har anelse hvor jeg får tak i dette? Har prøvd en del engelske nettbutikker, men ingen jeg har funnet sender til Norge....
leirbål Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Veldig mange matbutikker har også. De pleier å ligge ved bursdags tingene. Sjekk gjerne Nille og Europris også. De har så mye rart...
LilleBille Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Christmas Crackers er vel noe ganske annet enn vanlige små smellbongbonger med hatt og vits. Det skal være store og med gave inni - ikke samme som brukes på kransekake. Men mulig ts mener vanlige - og det finnes over alt.
LilleBille Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 http://www.christmascrackershop.com/index.html Disse ser da ut til å sende til Norge. Fikk det hvertfall opp som alternativ på land.
leirbål Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Christmas Crackers er vel noe ganske annet enn vanlige små smellbongbonger med hatt og vits. Det skal være store og med gave inni - ikke samme som brukes på kransekake. Men mulig ts mener vanlige - og det finnes over alt. Da har jeg ikke hørt om det engang. Men de fleste på den siden er jo med nettopp hatt og vits? Hva pleier gaven å bestå av? Ble nysgjerrig jeg nå.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Da har jeg ikke hørt om det engang. Men de fleste på den siden er jo med nettopp hatt og vits? Hva pleier gaven å bestå av? Ble nysgjerrig jeg nå. Du kan klikke på knappen og se hvilke gaver som følger med.
Lilith Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Jeg har sett sånne hos bokhandlere rundt juletider.
lilleGrethe Skrevet 7. september 2009 #9 Skrevet 7. september 2009 Christmas Crackers er klassifisert som eksplosiver, så det er mange transportfirmaer som ikke aksepterer disse. Derfor er det nok begrenset mulighet til å kjøpe dette f.eks. på eBay.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå