Gå til innhold

Dagmamma - kontrakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fått barnehageplass til datteren min, men har funnet en dagmamma. Er det noen som har forslag til en kontrakt, eller hva som bør være i en slik kontrakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har ikke fått barnehageplass til datteren min, men har funnet en dagmamma. Er det noen som har forslag til en kontrakt, eller hva som bør være i en slik kontrakt?

Hei Lovebrid.

Jeg kjenner meg igjen i situasjonen din, du bør liste opp hvilke tider du ikke kan passe på dattern din, samt lønnsbetingelser og rettigheter. Det er viktig at du ikke hyrer noen svart, ettersom at alt av ansvar faller tilbake p deg hvis noe skulle gå galt.

Mvh. Premenstruell Mann, 18.

Skrevet

Du kan gå inn på nettstedet dagmamma.no eller bare søke på dagmammakontrakt, så kommer det mye opp.

Enig med forrige svar, ikke gjør det svart. Det står mye info om dette også hvis du søker på offentlige Norge sine sider.

Fordelen med å ha hvit dagmamma er at hun står sikrere , og dere får foreldrefradrag på lik linje som med barnehage og du mottar jo fremdeles kontantstørre.

Så betal heller bedre så er du forhåpentligvis sikret en god barnepasser til barnet ditt. Evt kan du jo vurdere praktikant eller aupair hjemme hos deg.

Lykke til!

Skrevet

Har vært på dagmamma.no, men finner ikke noen kontrakt der. Har kikka flere ganger, men kan være jeg har sett meg blind :) Skal søke litt rundt :)

• 3 år senere...
Skrevet

Har vært på dagmamma.no, men finner ikke noen kontrakt der. Har kikka flere ganger, men kan være jeg har sett meg blind :) Skal søke litt rundt :)

Jeg har også lett etter den kontrakten. Alle steder hvor folk spør etter forslag til kontrakt henvises det dit, men jeg finner ikke noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...