Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har sett filmen the ring? Og har skjønt den? Hater sånne filmer der jeg sitter igjen på slutten og lurer på hva som egentlig hente...

Videoannonse
Annonse
Gjest lurven
Skrevet

ja jeg har sett den hva var det du ikke skjønte da

Skrevet

Har også sett den, hva var det du ikke skjønte/lurte på?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jepp, har sett den, og skjønte den.

Skal se originalen også. Har hørt den er ennå mer nervepirrende!

Clea

Gjest Marmara
Skrevet
Jepp, har sett den, og skjønte den.

Skal se originalen også. Har hørt den er ennå mer nervepirrende!  

Clea

Jeg syntes iallefall orginalen var en STOR skuffelse.. mer drama enn skrekkfilm...

Skrevet

originalen?

betyr det at det er laget en film tidligere

når er den fra?

Skrevet
originalen?

betyr det at det er laget en film tidligere

når er den fra?

the ring er en amerikanisert versjon av den japanske Ringu, som jo handler om akkurat det samme, er den samme filmen, bare på japansk. har sett Ringu 2, og the ring 2 vil komme om en stund og. ringu 2 var sinnsykt skremmende, og jeg torr jeg tisset et par dråper på meg hehe, men ansiktene var ikke så forvridde og grålige som i the ring 1, den amerikanske. gleder meg til nr 2 jeg:) liker det best på amerikansk.

klem fra Iset

GJEST: hva var det du ikkje skjønte??? så kan vi jo forklare det for deg, skjønte alt jeg, men kanskje ikke før etter andre gangen jeg så den hehe.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg så filmen en gang til, å da falt det mer på plass :blunke: Den var egentlig veldig bra må jeg si! Takk for at dere ville hjelpe!

Skrevet

Der er 5 ringu filmer.

Den amerikanske inneholder momenter både fra ringu 1 og ringu 2. De japanske ringufilmene (jeg har sett 1 og 2) var svært dårlig i forhold til den amerikanske. Har nok litt med budsjett å gjøre også tenker jeg.

Skrevet

Så The Ring forrige uke, og synes den var meningsløs og teit. Har aldri forstått meg på slike filmer, The Blair Witch Project var også en slik idiotisk film i mine øyne...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har sett de tre japanske original Ring-filmene, hvor den første og andre er absolutt best. Liker de bedre enn den amerikanske, selv om jeg må innrømme at det var en svært bra remake.

Liker japanske grøssere generelt, de har en slags absurditet som ikke finnes i amerikanske filmer, og det var noe av det jeg savnet i den amerikanske utgaven. Det blir liksom litt "polished".

Budsjettene har sikkert spilt inn, men jeg synes ikke at det er det som nødvendigvis gjør en bra film.

Anbefaler alle å se "The Eye" som snart kommer på kino, krem-eksempel på bra asiatisk grøsser!

Skrevet
Så The Ring forrige uke' date=' og synes den var meningsløs og teit. Har aldri forstått meg på slike filmer, The Blair Witch Project var også en slik idiotisk film i mine øyne...[/quote']

Enig. Ble ikke imponert av noen av disse filmene. Skjønner ikke at The Blair Witch Project ble så likt av mange :roll: Og The Ring? Virket bra de første fem minuttene, men resten av filmen satt jeg og ventet på det skumle som aldri kom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...