Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om han ble født som jente? Det spiller ikke noen rolle egentlig, jeg er bare litt nysgjerrig.

Gjest SpecialMan
Skrevet

Du lurer på dette fordi han ser femi ut? Jeg er ftm (female to male) og jeg ser ikke femi ut...så han er nok bare født sånn :)

Skrevet

Han ble slett ikke født som jente. Har vært gutt hele livet. Ikke er han homse heller, som mange tror.

Skrevet
Du lurer på dette fordi han ser femi ut? Jeg er ftm (female to male) og jeg ser ikke femi ut...så han er nok bare født sånn :)

Ja, det er var vel derfor jeg spurte. Men når det er sagt: Jeg har en mtf-venninne som er vakker og feminin som noen, så jeg vet at det ikke er noen automatikk i det. ;)

• 4 uker senere...
Skrevet

Han var sammen med Ane Dahl Torp ei god stund, så homse er han vel neppe.

Og saå langt jeg kan se er han ikke spesielt feminin heller. Perfekt i rolla som PeterPan, for eksempel, fordi han ser guttete ut.

http://content.optimapublish.com/bilde_ned...9&cid=CXALe

Han er blant de største talentene som er å finne for tida, og ubetalelig sexy i JCSuperstar.

Med en svært mandig sangstemme... :fnise:

http://www.nrk.no/lydverket/wp-content/upl...jc2-484x325.jpg

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Han ser og høres svært kvinnelig ut! Jeg så ham i et teaterstykke en gang, hvor han også sang, og jeg trodde virkelig han var en kvinne...

Anonym poster: 07d9e9d5b3efad782c560d2b60c9e513

AnonymBruker
Skrevet

Å jeg var sikker på at det var en dame. Skjønte ikke hvorfor de hadde hyret en dame til rollen som Fred i halvbroren, men da er det en mann altså.. Huff, hvorfor skal han spille den rollen, også som bokser!?

Anonym poster: 1cfd4e68b68802b1b661a78a098bdcdb

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Han er blant de største talentene som er å finne for tida, og ubetalelig sexy i JCSuperstar.

Med en svært mandig sangstemme... :fnise:

http://www.nrk.no/ly...jc2-484x325.jpg

Han var helt rå på JC Superstar. Jeg var helt bergtatt av han i den rollen. Ikke mye femi over den rollen nei.

Jeg liker han utrolig godt. Han er litt androgyn og litt aldersubestemmelig. Noe som gir han en stor styrke ved siden av hans utrolige talent.

• Liker 3
Gjest navnelapp
Skrevet

Han er ein fantastisk skodespelar og songar, veldig flott! Eg såg han i JCS, i Peter Pan og i Hair. Utruleg bra fyr, og eg syns det androgyne ved han er eit stort fortrinn. Ein blir liksom sugd mot ansiktet hans.

• Liker 2
Skrevet

Å jeg var sikker på at det var en dame. Skjønte ikke hvorfor de hadde hyret en dame til rollen som Fred i halvbroren, men da er det en mann altså.. Huff, hvorfor skal han spille den rollen, også som bokser!?

Anonym poster: 1cfd4e68b68802b1b661a78a098bdcdb

Du tror at en skuespiller som heter Frank er ei dame, som er casta for å spille en mann? Interessant.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...