Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet to skinnjakker på ellos, men klarer ikke bestemme meg for hvilken jeg skal bestille.

Mangel på engasjement fra samboer og mangel på venninner som bor mindre enn en time unna meg betyr at felles kg folk skal få æren av å hjelpe meg bestemme meg for hvilken. Jeg er en blanding mellom timeglass og oppned trekant hvis det er til hjelp :)

Skinnjakke 1:

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...earchBackLink=#

Skinnjakke 2:

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...earchBackLink=#

Det er i fargen svart jeg hadde tenk meg, selv om skinnjakke 1 ser ganske flott ut i rødt også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den rød er jo ikke på langt nær så allsidig, mtp hva du kan kombinere den med. Synes også den sorte var hakket finere, da "mc-jakka" var nettopp det, litt mc-preget. Men det er jo bare hva jeg synes!

Også lurer jeg på hvilken vei en trekant står når den er opp ned:P Eller på siden for den saks skyld

Skrevet

Hehe, oppned trekant er bare noe jeg har plukket opp ang betegnelser av kroppsfasonger :fnise: Trekant er det samme som pærefasong, smal overkropp med store hofter og lår, mens oppned trekant er store skuldre, bryst mens man smalner ved midjen og hoftene. Jeg er en sær blanding.

Kanskje man heller skulle kalt det oppned pyramide? :klø:

Skrevet

Du har lagt merke til at jakke nr 1 ikke er i ekte skinn?

Av den grunn alene ville jeg valgt nr 2.

Skrevet

Jeg syns den første var kjempe-fin i rødt. Men siden nr to er i ordentlig skinn hadde jeg valgt den, uten tvil. Veldig fin den og.

Skrevet
Du har lagt merke til at jakke nr 1 ikke er i ekte skinn?

Av den grunn alene ville jeg valgt nr 2.

Jeg ogsaa. :jepp:

Skrevet

synes den første var finest.

av de jakkene i svinenappa jeg har sendt etter er det ALTFOR stivt og hardt.

ville valgt syntetisk,myk og deilig.

Skrevet

Dette er vanskelig :sur: klarer ikke å bestemme meg.

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg syns den dyreste var definitivt finest. Mer anvendelig og stilren, fikk nesten litt lyst på en selv :)

Har jakke i samme skinn selv, det tar en stund å gå inn, men de blir kjempedeilige å ha på etter man har fått formet de litt. Lønner seg å sette inn med skinnfett nå og da også (jeg bruker det samme som på skinnmøblene, det funker fint).

Skrevet

Valget er tatt :Hehe:

Det blir jakke nr 2. Litt dyrere, men kan holde seg lengre enn jakke nr 1. Kom også fram til at jeg like fronten bedre på nr 2. Formede albuer får jeg bare leve med -.- Krysser nå fingrene at størrelsen blir riktig og at formen på den er okey, og ikke posete.

Skrevet

Jeg har jakke no. 2, og den er ikke stiv i skinnet. Ellos opererer vel med noe sånn 50% rabattgreier nå, og da blir prisen slettes ikke ille.

Skrevet

50% rabatt på enkelte varer, eller kupongkode på 50%?

Skrevet

Kupongkode (Og hvis du er kunde fra før, er den altså mulig å velge når du bestiller som innlogget).

Ville for øvrig ha valgt jakke nr. 2. For det første er den i skinn og vil etter hvert bli mye mer behagelig å ha på enn en i "plast". For det andre er den mer elegant i utgangspunktet og dermed mer anvendelig.

Skrevet (endret)

Jeg var ikke kunde fra før av :( Så typisk at man får høre om kupongkoder etter at man har bestilt >.<

Men del koden, for all del :jepp: så mye annet fint der jeg, så kanskje det blir en ny bestilling ...

Endret av Kiyo
Skrevet

Jeg følger jevnlig med på rabattråden her inne for å snappe til meg slike koder. Har gjort mange kupp takket være den.

Skrevet
Jeg følger jevnlig med på rabattråden her inne for å snappe til meg slike koder. Har gjort mange kupp takket være den.

Er det liv i den ennå? Mener jeg har skrevet et innlegg der så det er rart jeg ikke har fått med meg det :klø:

Skrevet
synes den første var finest.

av de jakkene i svinenappa jeg har sendt etter er det ALTFOR stivt og hardt.

ville valgt syntetisk,myk og deilig.

...og så herlig klam, da du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...