Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 "You`re killing me!" sagt i seriøs tone men med et smil. Hvordan tolker man det? Gidder ikke å skrive om hele situasjonen. Men vi holdt blikkontakt lenge en stund først. Prater helt vanlig til hverandre, kanskje bittelitt flørtete av og til. Jeg tenkte Hø? Hva mener han? Men rakk ikke spørre hva han mente for han måtte gå og ordne noe, og jeg hadde det også travelt. Og så burde jeg kanskje skjønt hva han mente... Bah.
kristian82 Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 "You`re killing me!" sagt i seriøs tone men med et smil. Hvordan tolker man det? Gidder ikke å skrive om hele situasjonen. Men vi holdt blikkontakt lenge en stund først. Prater helt vanlig til hverandre, kanskje bittelitt flørtete av og til. Jeg tenkte Hø? Hva mener han? Men rakk ikke spørre hva han mente for han måtte gå og ordne noe, og jeg hadde det også travelt. Og så burde jeg kanskje skjønt hva han mente... Bah. :klø:
Gjest *Mim* Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Umulig å vite uten å ha vært i situasjonen. Hva tror du selv - var det positivt ladet? For meg kan det høres ut som om han er helt på knærne, men det kan jo godt hende jeg tar feil.
Gjest Ba'al Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Jeg tenkte Hø? Hva mener han? -- Og så burde jeg kanskje skjønt hva han mente... Bah. Tror jeg hadde sagt det samme hvis det var tid som var investert i deg, responsen man får når man sier noe trivilet kan drepe entusiasmen, m.m. man er kåt og en fjellgeit!
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Jeg vil tro det betyr at han er hypp på deg :D You're killing him fordi han har så lyst på deg, du er attraktiv og flørtende. Har han kjæreste? Isåfall så dreper du ham skikkelig med den flørtinga di, hehe. Nå synser jeg mye ut fra lite her da.. Normalt sett blir begrepet brukt når noen synes noe er hysterisk morsomt. You're killing me = jeg dør av latter. Men det kan også bli brukt som "jeg har lyst på deg, du er fantastisk" eller noe i den duren
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 "You`re killing me!" sagt i seriøs tone men med et smil. Hvordan tolker man det? Gidder ikke å skrive om hele situasjonen. Men vi holdt blikkontakt lenge en stund først. Prater helt vanlig til hverandre, kanskje bittelitt flørtete av og til. Jeg tenkte Hø? Hva mener han? Men rakk ikke spørre hva han mente for han måtte gå og ordne noe, og jeg hadde det også travelt. Og så burde jeg kanskje skjønt hva han mente... Bah. han harlystpå deg, men kan ikke få deg enten fordi du "nekter han" eller fordi forholdene tilsier at dere ikke burde ta et steg videre.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 Jeg fikk høre det i går. Det var fordi jeg var flørtete og hadde litt lyst på en kar, men litt usikker på om jeg burde ta det steget. Han hadde også lyst, men det ble ikke noe på han. Derfor kommentaren "You are killing me"... Uttrykket har som oftest noe med flørt/lyst å gjøre, tror jeg.
aline Skrevet 5. september 2009 #9 Skrevet 5. september 2009 (endret) Jeg vil tro det betyr at han er hypp på deg :D Normalt sett blir begrepet brukt når noen synes noe er hysterisk morsomt. You're killing me = jeg dør av latter. Men det kan også bli brukt som "jeg har lyst på deg, du er fantastisk" eller noe i den duren Har også hørt uttrykket både i forhold til at noen sier noe hysterisk festlig eller når det er lyst inne i bildet. Endret 5. september 2009 av aline
Gjest Tancy Skrevet 5. september 2009 #10 Skrevet 5. september 2009 Jeg fikk høre utrykket en gang en stakkar måtte jobbe masse for at jeg skulle få det som jeg ville. Jeg kunne ikke hjelpe til, det var hans jobb. Men I was killing him da, mente han... Men hvis det er etter flørt og blikkontakt... Så kan det være fordi han vil ha deg. Men du vil ikke ha han eller noe er litt i veien for dere eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå