=Iq Zehn Skrevet 7. september 2009 #41 Skrevet 7. september 2009 Omtrent 300. Alle er blant mine aller nærmeste venner.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 7. september 2009 #42 Skrevet 7. september 2009 Har 144. Kjenner ikke alle IRL. Noen få kjenner jeg fra KG og fra blogger.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #43 Skrevet 9. september 2009 Jeg har 109 på FB. Det er folk jeg kjenner eller vet hvem er.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #44 Skrevet 9. september 2009 Kjenner 20 av dem, men har 300 der...aner ikke hvem, bare aksepterte alle.
Søtpotita Skrevet 12. september 2009 #45 Skrevet 12. september 2009 det vittigste var jo en gammel klassebekjent fra barneskolen som jeg på en jobbreise ble sittende ved siden av på flytoget. han hilser ikke, og jeg tenker at han ikke kjenner meg igjen. noen dager etterpå adder han meg på facebook......javel?
Gjest Pjuska.. Skrevet 12. september 2009 #46 Skrevet 12. september 2009 604 Stykker.. Og er 3 fra nett som jeg ikke kjenner.. Som jeg faktisk skal gå inn å slette nå! :-P Så, om 1 minutt, 601! :-P
Pomeline Skrevet 12. september 2009 #47 Skrevet 12. september 2009 (endret) Har rundt 515. Om jeg får flere venner, så forandrer ikke summen seg, så aner ikke helt eksakt. Kjenner kanskje halvparten av dem i virkeligheten, resten er et resultat av en aktiv fortid på sider som nettby Endret 12. september 2009 av Pomeline
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 12. september 2009 #48 Skrevet 12. september 2009 Jeg er ikke særlig aktiv på FB, kan ikke helt med greia, og er innom rundt en gang i uka eller noe sånt. Likevel har jeg ca 350 "venner" på lista mi. Ser at det er flere som synes det er i overkant mange bekjente, og lurer på om det bare er "samlere" som har så mange. Begynte derfor å tenke på hvorfor jeg har så mange og hva som kan være grunnen,- og for min del må det være hjemsted, tenker jeg? Kommer fra et lite sted med rundt 2500 innbyggere, der man stort sett prater med alle man treffer på butikken, satt på spissen, og treffer de fleste i løpet av helga på fest, av dem som fester, da.. og her er aldersspennet vidt! De fleste går på vgs rundt om i distriktet, og reiser rundt i nabokommunene på fest o.l, og alle kjenner etterhvert venners venner på denne måten. Nå er jeg flyttet til Trondheim, men likevel møter jeg alltid uten unntak folk hjemmefra om jeg rusler gjennom sentrum, (så mye for det anonyme storby-livet, liksom ) Det er den første store byen på vei sørover fra hjemplassen min, så maaange kommer hit etterhvert. Jeg har dermed møtt og hilser på alle på lista mi, men har ikke tlf.nr til alle, ei heller jevnlig kontakt. Ikke er jeg opptatt av å få flere på lista mi, og legger ikke til ukjente folk, men jeg skriver dette for å gi en mulig forklaring på hvorfor man kan ha så mange "venner" uten at disse er fremmede, ihvertfall vinklet fra ei jente som kommer fra et lite sted.
Gjest Gjest_Sanne_* Skrevet 13. september 2009 #49 Skrevet 13. september 2009 Omtrent 300. Alle er blant mine aller nærmeste venner. Ja, spesielt. Jeg har 20 venner. Har ikke giddet å adde de fra barneskolen, ungdomsskolen eller videregående. Flyttet fra byen vi bodde i rett etter videregående, og 20 år etter har jeg ennå ikke vært på hjembesøk, så har ikke noe forhold til dem. Regner med å få maks 50 venner (om jeg er skikkelig heldig med tiden), som blir en blanding av kolleger, venner og nye bekjente. Nekter å adde til foreldrene til en jeg har hilst på, etc....;-)
Gjest flytoget Skrevet 13. september 2009 #50 Skrevet 13. september 2009 Det må ikke være venner per ce man adder da....hvordan tror du ellers folk får over 100 "venner" på listen? Mange bruker Facebook som en kombinasjon av Linkedin og Facebook; dvs. de mikser jobbkontakter og andre bekjente. Folk man har hilst på en gang, folk man har snakket med en gang, folk fra samme arbeidsplass, etc. Facebook fungerer som en telefonliste...alle er jo ikke venner, men man hilser på de når man ser de.
Gummiloppa Skrevet 13. september 2009 #51 Skrevet 13. september 2009 Har 256 venner. Kjenner alle sammen
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #52 Skrevet 13. september 2009 Har 256 venner. Kjenner alle sammen Du prater og treffer ofte alle 265, og tar stadig en kaffe med de? Du kjenner de godt, vet hvordan det står til med alle og kjenner til deres tanker og drømmer? Wow...hvordan har du tid til andre ting? Dette er dine nærmeste som du inviterer til din neste bursdag?
Gjest alkss Skrevet 13. september 2009 #53 Skrevet 13. september 2009 Du prater og treffer ofte alle 265, og tar stadig en kaffe med de? Du kjenner de godt, vet hvordan det står til med alle og kjenner til deres tanker og drømmer? Wow...hvordan har du tid til andre ting? Dette er dine nærmeste som du inviterer til din neste bursdag? lol så sant så sant.
Gjest lalalalala Skrevet 13. september 2009 #54 Skrevet 13. september 2009 Du prater og treffer ofte alle 265, og tar stadig en kaffe med de? Du kjenner de godt, vet hvordan det står til med alle og kjenner til deres tanker og drømmer? Wow...hvordan har du tid til andre ting? Dette er dine nærmeste som du inviterer til din neste bursdag? Forskjell på å kjenne og å være nær venn da. Man kan jo kjenne mange selv om man ikke tar kaffe md dem ukentlig og vet om deres tanker og drømmer. Gåsh.
Gummiloppa Skrevet 13. september 2009 #55 Skrevet 13. september 2009 Du prater og treffer ofte alle 265, og tar stadig en kaffe med de? Du kjenner de godt, vet hvordan det står til med alle og kjenner til deres tanker og drømmer? Wow...hvordan har du tid til andre ting? Dette er dine nærmeste som du inviterer til din neste bursdag? Sa jeg det da? Nei... Jeg sa at jeg KJENNER alle sammen. Trenger ikke være gode venner av den grunn
Gjest Gjest_j19_* Skrevet 13. september 2009 #56 Skrevet 13. september 2009 har bare de nærmeste vennene og familie, ca 40 stk. orker ikke å ha flere enn de, men jeg hadde mange flere før, og får jo ofte venneforespørsler.. men henger med mange andre i virkeligheten. bare gidder ikke å ha så mange på facebook.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #57 Skrevet 6. april 2014 har 78 venner på facebook og kjenner alle irl. Anonymous poster hash: a7a84...c28
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #58 Skrevet 6. april 2014 Vekke opp en nesten fem år gammel tråd? Anonymous poster hash: 9ed7b...b94
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #59 Skrevet 6. april 2014 Vekke opp en nesten fem år gammel tråd? Anonymous poster hash: 9ed7b...b94 Hva har det å si da?? Anonymous poster hash: c589e...6a7
BCW Skrevet 6. april 2014 #60 Skrevet 6. april 2014 Underkant av 700 venner - men er i sletteprosessen. Hadde godt over 1000 før, da jeg godtok alle som la meg til i fjortisperioden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå