Gå til innhold

Mørk/lys stemme?

Anbefalte innlegg

Gjest G-Nøkkelen
Skrevet

Hvilke tanker har dere rundt tonen på stemmen til menn? Jeg opplever at damer snur seg og ser på meg med noen rare blikk når jeg f.eks. sier hei til dama i kassa på butikken.. Jeg har aldri hatt dame så jeg vet egentlig ikke helt hva dere tenker :)

Gjest womenwomen
Skrevet
Hvilke tanker har dere rundt tonen på stemmen til menn? Jeg opplever at damer snur seg og ser på meg med noen rare blikk når jeg f.eks. sier hei til dama i kassa på butikken.. Jeg har aldri hatt dame så jeg vet egentlig ikke helt hva dere tenker :)

Jeg opplever det motsatte . Jeg opplever at menn legger extra merke til meg - forde jeg har usedvanlig lys feminin stemme .

En dyp mannlig røst er sexy syns jeg ! Et tegn på maskulinitet .

Kanskje menn tenker det samme om kvinner med veldig lys stemme ? Aner ikke ....

Men de blir stax veldi klar over at det er en " kjerring " de snakker med ...De blir selv mykere og bløtere i stemmen når de snakker med meg ... Jeg tror de liker stemmen min .Finner den tiltrekkende - forde den er utpreget feminin & lys kanskje .

Et tegn på feminitet & kvinnelighet kanskje ?

Hva syns menn om kvinner med extra lys stemme ?

Gjest womenwomen
Skrevet

NB ! Merker jeg kan bli litt extra intrisert i menn med " deilig stemme " - tiltrekkende stemme ? Noen stemmer er finere enn andre - blant menn ... Det er helt sikkert .

Skrevet

Hvilken oktav ens stemme er i kan og er helt irrelevant, tonefallet derimot gjør at når du bestiller en øl så sier bardama: "hva som helst", noen sekunder går og.. hva sa du?

Skrevet

Huff, alle sier jeg høres ut som Rolf Just Nilsen, det vil si en kjedelig og gammeldags stemme alderen min tatt i betraktning (20).

Skrevet

Den forsvundne pølsemaker..

..hvor har du gjort av deg?

Gjest Pastillen
Skrevet

"Usedvanlig lys stemme"? Det høres mer ut som Minni Mus enn sexy damestemme... Kanskje mennene snur seg av ren fascinasjon og lattermildhet, WW...

Et off-topic spørsmål til deg, WW: hva er dine dårlige sider egentlig?

Skrevet

Gammeldags hovedstadsmål er skikkelig turn-off.

En herrestemme skal for øvrig være mørk

Skrevet

Til orientering:

Jeg har også stemme som menn finner attraktiv. Den er IKKE lys. Lys og feminin, grøss... Da tenker jeg på Melanie Griffith, hun høres ut som hun har intatt en diett av heliumsballonger

Skrevet
Til orientering:

Jeg har også stemme som menn finner attraktiv. Den er IKKE lys. Lys og feminin, grøss... Da tenker jeg på Melanie Griffith, hun høres ut som hun har intatt en diett av heliumsballonger

Har du sett Will & Grace? Karen i den serien høres også ut som en ivrig heliummisbruker.

Jeg er kvinne, med ganske mørk, litt hes stemme. Jeg har fått høre at det er sexy. Andre finner det garantert avtennende.

Smaken er som baken. Delt, og i manges tilfelle også stinkende.

Skrevet

Mørke stemmer på menn er sexy :)

Jeg har en jobb som innebærer en del snakk i telefonen, og hører mange ulike mannsstemmer (og kvinnestemmer) hver dag. En av forretningsforbindelsene jeg ofte snakker med har en mørk og utrolig sexy stemme. Både jeg og mine andre kvinnelige kolleger hadde dannet oss et bilde av denne fyren som en skikkelig hunk, skuffelsen var derfor stor da vi en dag såg bilde av han i avisen og det viste seg at han var en svært feminin mann :fnise: Det ble ikke helt det samme å snakke med han igjen :-P

Når det gjelder kvinnestemmer kan jeg ikke si at jeg har hørt noen som jeg synes er spesielt tiltrekkende. Kommer bare på de jeg finner absolutt usexy som Linni Meister, Siv Jensen, Kristin Halvorsen etc :eeeh:

Skrevet
Har du sett Will & Grace? Karen i den serien høres også ut som en ivrig heliummisbruker.

Det er helt skrekkelig, så jeg tviler på at stemmen til WW er så sexy som hun tror...

Skrevet

Mørk stemme er mest sexy, både på kvinner og menn... Den østlandske dialekten gjør at stemmen blir litt lysere, derfor er denne ikke så sexy.

Gjest womenwomen
Skrevet
Ikke akkurat opphissende,

Østlandsk er for barnetimeaktig og femi.

Sånn skal en mann snakke (Vin Diesel):

http://www.youtube.com/watch?v=oAm9NjPlNkw

Elsker dype mannerøster - kjempesexy ! Man skal høre det er en mann og ikke en liten gutt man prater med ...

Om jeg har fin stemme ? Ja - jeg er utrolig godt til å synge og har en fantastisk klar & ren stemme - når stemmen er varm kan jeg synge så glass nesten sprekker he he ...kan følge opp de høyeste sopran stemmer uten problem . Da jeg har medfødt slike stemmebånd . Ingen kvinner jeg kjenner har noensinne klart å synge eller følge mine høye toner på musikkskole osv - kunne nok tjent penger på stemmen min om jeg virkelig gikk inn for det .Veldig musikalsk er jeg - og jeg kan stemme div . instrumenter kunn ved gehør og uten stemmegaffel nesten LIKE BRA .

Når jeg blir eldre og får tid - skal jeg spille inn CD og synge litt - for morro skyld ...

Annonse
Skrevet
NB ! Merker jeg kan bli litt extra intrisert i menn med " deilig stemme " - tiltrekkende stemme ? Noen stemmer er finere enn andre - blant menn ... Det er helt sikkert .

Ja, absolutt.

Min kjære har mørk og sexy stemme. Sexy syns jeg.

Gjest Gjest_ylvina_*
Skrevet
...kan følge opp de høyeste sopran stemmer uten problem . Da jeg har medfødt slike stemmebånd .

Er du en falsettsanger? Eller har du beholdt dine medfødte tynne stemmebånd?

Du kan stoppe nå, WW. Hvis du først skal prøve å overbevise om din overlegenhet på alle områder, bør du i det minste sette deg litt inn i det du påstår...

:filer:

Skrevet (endret)

Jeg finner ekstra lyse kvinnestemmer irriterende. Det er nesten så man får lyst til å klaske etter dem, som om de var summende mygg. Mulig jeg er preget av dårlige erfaringer.

Dype, litt hese kvinnestemmer kan få blodet til å samle seg de pinligste steder. Men ikke bryggesjaueraktig henki-kolstad-dyp sånn som Åse Klevelands røst.

Og så tilhører jeg dem som opplever opera som et støyende gufs fra en svunnen tid, uten mikrofoner. Sopraner låter som sliping av barberkniven fra Sevilla. En utdøende kunstform håpte jeg, inntil AP bygde denne uforsvarlig dyre selvmordsrampa av marmor i Bjørvika, som iflg. klimaekspertene snart ligger under vann. - Vel undervannsopera kan muligens funke for meg. Sålenge jeg holder hodet over vannet.

Nei, en vakker kvinne blir totalt avtennende med skingrende pipestemme. Sexy damer skal by på mus, ikke imitere dem... :wow::sminkedokke:

Endret av Kamikatze

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...