Gå til innhold

jeg blir gal!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Typen min er så sinnsykt perfekt på alle måter, han er bare så fin! Eneste som er så utrolig irriterende er at når vi møtes blir han så "salig" og så superkosete, at han nesten blir litt feminin i bevegelsene, hever stemmen osv. Jeg har hengt meg helt opp i dette, kan jo ikke si noe heller, han blir bare sånn med meg. Er ikke sånn med andre så klart. Hva pokker skal jeg si, ikke si??? Flere som har det sånn?? Vet jeg ikke får noe bedre, vi har det supert på alle måter.

Videoannonse
Annonse
Gjest EmilyLane
Skrevet

Har ikke du spurt om dette 2 ganger før?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Har ikke du spurt om dette 2 ganger før?

nei

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Kanskje dere speiler hverandre ubevisst?

hva mener du ?

Skrevet

Din reaksjon/ aversjon tilsier at nettopp noe slikt er tilfellet, men det spørs hvilket reportoar vedkommende har å spille på, hvor godt kjennder dere hverandre.. egentlig?

Skrevet

Be han oppføre seg som en mann når han er med deg :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Be han oppføre seg som en mann når han er med deg :)

Men hvordan sier jeg det til han uten at han blir sur?

Skrevet
Men hvordan sier jeg det til han uten at han blir sur?

Vis du sier at han må starte og bli man så regner jeg med at han blir sur.

Si det på det måten som at du liker at han koser med deg, men når han gjør det hele tiden. Så blir det ikke like koselig som om han skulle gjort det litt mindre. Og be han være seg selv. dette er jo ganske vanelig for at han trur at du liker det. Kanskje dere er litt mye sammen? ofte skjer det at menn blir femi sammen med dama si, siden de trur de liker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...