Gå til innhold

Værdame på tv2 sang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det var fornøyelig, jeg. Og kanskje mest nettopp fordi hun ikke synger helt feilfritt, men som sagt over her; som folk flest. Hvorfor skal det være så forbasket lite akseptert å gjøre noe annet enn forventet her i Norge? Tvert man gjør noe slikt blir man " selvsentrert", "viser seg fram", PR-kåt" osv osv.

Hallo, hun sang værmeldingen..... artig der og da, men mer enn det er det da virkelgi ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det var et morsomt innslag. Det skjedde EN gang, og så reagerer folk så mye som dette... Herregud, jeg visste ikke at det stod så ille til. Men vi befinner oss jo i Janteland da.

Skrevet
Klart det var et morsomt innslag. Det skjedde EN gang, og så reagerer folk så mye som dette... Herregud, jeg visste ikke at det stod så ille til. Men vi befinner oss jo i Janteland da.

Det at hun begynte med den syngingen sin toppet bare kaka. Hun stikker seg fram hver gang hun øyner en sjanse. Har ikke noe med Janteland det at man ikke liker innbilske typer. De andre værdamene er MYE bedre.

Skrevet

Eller er det endel som har for lite å ta seg til siden man legger merke til og vurderer hvem av værdamene som stikker seg fram?

Skrevet
Eller er det endel som har for lite å ta seg til siden man legger merke til og vurderer hvem av værdamene som stikker seg fram?

Tror du traff spikeren på hodet her ja.

Kan du tenke deg noe verre enn en VÆRDAME som gjør noe annet enn å varsle været? Helst skulle de varslet det i burka, og uten å si noe. De kunne pekt på kartet og så kunne det komme en tekst under med nyttig informasjon.

:roll:

Skrevet
Tror du traff spikeren på hodet her ja.

Kan du tenke deg noe verre enn en VÆRDAME som gjør noe annet enn å varsle været? Helst skulle de varslet det i burka, og uten å si noe. De kunne pekt på kartet og så kunne det komme en tekst under med nyttig informasjon.

:roll:

Saklig. Hvem har snakket om burka?? Det er en drøss "værdamer/værmenn", det er kun Gjengedal som diskuteres. Kanskje en grunn til det?

Værmeldingen er ikke akkurat stedet for å drive egen-PR. De fleste ønsker kun å få med seg hva som blir været dagen(e) etter, og ikke bli irritert over en som på død og liv skal "by på seg selv". La henne gjøre det i et annet program i tilfelle.

Skrevet

Men det er akkurat dette jeg ikke skjønner; hvem gidder å bruke energi på å vudere om værdama stikker seg fram eller ikke? Hvorfan er det mulig å bli irritert på værdama? Se på kartet, hør hvordan været blir i din landsdel, get a life......

Skrevet
Men det er akkurat dette jeg ikke skjønner; hvem gidder å bruke energi på å vudere om værdama stikker seg fram eller ikke? Hvorfan er det mulig å bli irritert på værdama? Se på kartet, hør hvordan været blir i din landsdel, get a life......

Det interesserer meg vel like mye/lite som det interesserer deg? Du bruker jo tid på å delta i debatten du også.

Er man programforpliktet til å ha samme oppfatning som deg?

Skrevet
Saklig. Hvem har snakket om burka?? Det er en drøss "værdamer/værmenn", det er kun Gjengedal som diskuteres. Kanskje en grunn til det?

Værmeldingen er ikke akkurat stedet for å drive egen-PR. De fleste ønsker kun å få med seg hva som blir været dagen(e) etter, og ikke bli irritert over en som på død og liv skal "by på seg selv". La henne gjøre det i et annet program i tilfelle.

Jeg mener ikke at hun stikker seg fram på en negativ måte, men det mener tydeligvis en del her. Derfor satt jeg det på spissen, og skreiv at hun burde ta på seg burka, så slipper du å bli irritert og distrahert av "egen-PR".

Skrevet

Innslaget var morsomt den, men jeg fikk ikke med meg hva slags vær det blir dagen etter. Og da er kanskje poenget med værmeldingen også borte.

Skrevet
Det interesserer meg vel like mye/lite som det interesserer deg? Du bruker jo tid på å delta i debatten du også.

Er man programforpliktet til å ha samme oppfatning som deg?

Nei, jeg irriterer\intresserer meg ikke spesielt for akkurat denne saken,og sangstuntet har ingen stor betydning for meg. Grunnen til at jeg skriver her er at jeg blir forundret over folk som må rakke ned på folk om de ikke holder seg strengt til forventet og akseptabel oppførsel. Det synes jeg er langt verre enn om værdama synger......

Skrevet
Nei, jeg irriterer\intresserer meg ikke spesielt for akkurat denne saken,og sangstuntet har ingen stor betydning for meg. Grunnen til at jeg skriver her er at jeg blir forundret over folk som må rakke ned på folk om de ikke holder seg strengt til forventet og akseptabel oppførsel. Det synes jeg er langt verre enn om værdama synger......

Siden du selv er så "tolerant", bør du vel kanskje også holde deg for god til å irritere deg over, og si "get a life" til andre debattanter?

Skrevet
Innslaget var morsomt den, men jeg fikk ikke med meg hva slags vær det blir dagen etter. Og da er kanskje poenget med værmeldingen også borte.

Bortsett fra at jeg ikke synes innslaget var spesielt morsomt, så er jeg helt enig med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...