Gjest Gjest_heihei_* Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Ja, jeg bare lurer på hvorfor hun sang værmeldinga? hehe
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Har tenkt over den dama tidligere også, hun er veldig opptatt av å være i fokus, så stuntet hennes var vel et ledd av det. For noen er all oppmerksomhet av det gode... Synes bare det var utrolig dumt.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Var på fest med henne en gang, hun satt og spredte sladder og dritt om andre ansatte i TV2. Classy dame.
Monarabb Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Var visst en utfordring fra noen kolleger! Og jeg syns forresten det var dødsbra gjort!!
Gjest Emera Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Var på fest med henne en gang, hun satt og spredte sladder og dritt om andre ansatte i TV2. Classy dame. Ja, og dette gjør jo deg så mye bedre... Jeg synes det var artig med værmeldingssang, jeg!
Gjest Ba'al Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Noen av værdamene er ikke helt gode, hører at de ikke er fagfolk når man kaller en polar lavtrykksfront for fine krusseduller, men hadde sansen for Benedikte Rasmussen.
Gjest Oppgitt Skrevet 4. september 2009 #9 Skrevet 4. september 2009 Råfjernt av tjukkebolla sang falskt, hun kan jo ikke synge heller...teit ide og ikke smart av TV2.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. september 2009 #10 Skrevet 4. september 2009 Ja, jeg bare lurer på hvorfor hun sang værmeldinga? hehe Fordi det er gøy? Det er alltid flott med nordmenn som ikke bekymrer seg så veldig for hva andre eventuelt måtte tro og tenke. Uhøytidelighet er en fin ting. I tillegg viser hun at hun bevarer den norske tradisjonen. :-) Dette var da bare hyggelig. Selvhøytidelighet er ut. http://www.youtube.com/watch?v=R4bhwNnftSI
Vera Vinge Skrevet 4. september 2009 #11 Skrevet 4. september 2009 Syns det var morsomt gjort, jeg, spesielt fordi hun sang som mannen i gata. Hadde hun vært en stor sanger, ville det vært mye mer rart å gjøre det, spør du meg.
bananbra Skrevet 5. september 2009 #12 Skrevet 5. september 2009 Syns det var morsomt gjort, jeg, spesielt fordi hun sang som mannen i gata. Hadde hun vært en stor sanger, ville det vært mye mer rart å gjøre det, spør du meg. Enig.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #13 Skrevet 5. september 2009 Det var ikke hennes idé, hun gjorde det ikke fordi hun er PR-kåt, det var ikke et veddemål med i bildet. Okei? Det var en del av egenreklamen for TV2-programmet X-faktor som snart begynner. Det kommer flere stunt. Dog ikke på værmeldingene.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #14 Skrevet 12. september 2009 Det var en del av egenreklamen for TV2-programmet X-faktor som snart begynner. Det kommer flere stunt. Dog ikke på værmeldingene. Jepp
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #15 Skrevet 12. september 2009 Jepp Like PR-kåt for det. Ble vel ikke tvunget til å stille opp. Flere som har nevnt at spesielt den værdama stikker seg veldig frem. Overpynta og ekstremt "her kommer jeg"-type. Lurer på om det virkelig går nedoverbakke når de er så overivrige etter å bruke alt som kan krype og gå i markedsføringen sin.
Gjest Cho Skrevet 12. september 2009 #16 Skrevet 12. september 2009 Herlighet, en skulle tro hun hadde stått naken og sunget om hvor gøy det er å banke små jenter. Hun sang værmeldingen, get over it.
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 12. september 2009 #17 Skrevet 12. september 2009 Det er vel ikke bare dette stuntet det reageres på, men hvordan hun fremstår ellers også. Når hun presenterer værmeldingen, så er det på en slik måte at det virker som om det er hun som det skal være hovedfokus på, ikke været... En over her nevnte Benedikte Rasmussen. Hun synes jeg var kjempeflink. Diskret og søt! Synd at hun sluttet.
Gjest Cho Skrevet 12. september 2009 #18 Skrevet 12. september 2009 Det er vel ikke bare dette stuntet det reageres på, men hvordan hun fremstår ellers også. Når hun presenterer værmeldingen, så er det på en slik måte at det virker som om det er hun som det skal være hovedfokus på, ikke været... En over her nevnte Benedikte Rasmussen. Hun synes jeg var kjempeflink. Diskret og søt! Synd at hun sluttet. Jeg har aldri fått det inntrykket av henne (Eli Kari), jeg synes hun er helt normal. Men da har jeg kanskje gått glipp av de gangene hun har "rettet hovedfokuset mot seg selv"?
Gyda Skrevet 13. september 2009 #19 Skrevet 13. september 2009 Syns det var et artig innslag jeg - sprekt gjort å stille opp og gjøre det. (..alt skal nå folk henge seg opp i...)
Gjest brutal_mann Skrevet 13. september 2009 #20 Skrevet 13. september 2009 Fordi det er gøy? Det er alltid flott med nordmenn som ikke bekymrer seg så veldig for hva andre eventuelt måtte tro og tenke. Uhøytidelighet er en fin ting. I tillegg viser hun at hun bevarer den norske tradisjonen. :-) Dette var da bare hyggelig. Selvhøytidelighet er ut. http://www.youtube.com/watch?v=R4bhwNnftSI Jippi... TV2 har fått fjernet videoen... Idioter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå