Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 hvis noen sir at den buksa eller den genseren er harry, hva er det han mener da?
Gjest Ba'al Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 At plagget ikke helt passer på vedkommende og blir med det harry eller snålt, slikt sier man ikke til en som er harry.
Gjest negasjon Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Øyet som ser? Det mest harry jeg har kjent, kjører Alfa Romeo i dag, var med i Rød Ungdom før men har glemt det fordi han ikke fikk like mange damer dengang han tok buss og trikk. Folk som virker harry, trenger ikke være det i hodet, dvs de med grilldress, campingvogn, ølmage og barn som alltid tørker snørr. Vi har lett for å se det vi vil se, så jeg synes ikke noen er harry, men raggere er vel sett på som harry, men ikke de som kjører H.Davidson? Jo, jeg har også noen fordommer jeg må få tømt hodet for, jeg nevner ikke navn men noen fremstår for meg som harry. Jeg har sikkert vært med på en harryfest selv. ...men det er lenge siden, nå bruker jeg mest illegale stoffer som urter av ulike slag. Men noen av mine venner er harry, men jeg går i kke bort til de og sier, hei du er harry du, kjører diger svær bensinsluker bil til fest. Det bor vel en liten harry i oss alle? Det er mulig at jeg har sagt at den bilen der, sluker jo bensin og tenk på miljøet, men da er debatten en annen. Og de guttene har bilene mest til pynt.
Gjest Ba'al Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Jeg har en John Deere jakke som jeg aldri har fått en kommentar på...and why is that?
TipsyTopsy Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Kan ikke harry også være en som er litt original? Jeg liker nå litt originale mennesker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå