Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Jeg er ei jente på 20 år som er sammen med en som er 22. For litt siden fortalte han meg at han hadde møtt ei jente på toget. De hadde snakka sammen hele turen(som var lang). Han hadde prøvd å finne ho på face etterpå men husket ikke navnet hennes. Han sa han gjorde dette mens han var forbanna på meg(vi har krangla en del i det siste og forholdet har ikke vært spesielt bra) Han sa han syntes ho var fin og at de hadde en veldig god tone, og at han ville snakke mer med henne. Ha flere kvinnelige kontakter. Han kommer jo aldri til å se ho igjen. Men jeg blir så lei meg at han kunne gjøre sånt mot meg. Jeg vet han ALDRI kunne vært utro, det strider mot alle hans prinsipper.. Men det at han prøvde å finne ho igjen føles som utroskap Burde jeg bare glemme det og komme over det nå?
Snop Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Det er jo ikke bra at han oppsøker andre jenter når dere krangler uansett, tenker i hvert fall jeg. Par krangler og sånn er det bare, og da er det greit å vite at kjæresten ikke løper etter andre jenter?
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Jeg synes det er merkelig at han forteller deg dette; virker nesten som han er ute etter å teste reaksjonen din? :klø:
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Jeg synes det er merkelig at han forteller deg dette; virker nesten som han er ute etter å teste reaksjonen din? :klø: Han sa han ikke sa det med en gang fordi han visste jeg kom til å bli sint. (det stemmer) Men at han hadde lyst til at vi kunne fortelle hverandre sånne ting uten at vi ble sinte på hverandre. Og han sa rett ut at han syns det er fint å få bekreftelse på at andre syns han er kjekk og at noen likte han... Så det var vel litt derfor han sa det, for å vise meg at "andre også liker han". Når han prøvde å finne ho igjen var når han vurderte å gjøre det slutt med meg pga forholdet hadde vært dårlig lenge. Men ting har vært bedre i sommer og nå så nå vil han være sammen med meg. Men dette plager meg fortsatt!!
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Skjønner ikke hva som er så fint og spesielt med forhold hvor den ene partneren vil eie og kontrollere den andre. Men hver sin smak, heldigvis.
Murder Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Jeg skjønner godt at du reagerer jeg, TS. Det er jo selvsagt greit at han snakket med henne, men å komme å fortelle deg at hun var så fin og samtidig presisere at han gjorde det fordi han var sur på deg!? Det er vanskelig å tenke noe annet enn at han ikke hadde de beste hensiktene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå