Gå til innhold

Til mannfolket!

Fremhevede innlegg

Skrevet

ja som emnebeskrivelsen sier; hvor mange av dere som liker å bli sugd og som liker at dama svelger har SELV smakt på spermen deres? og om dere har det hva synes dere?

bare undrer=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klebrig konsistens, men rullet det ikke rundt i munnen og smakte så mye på ladningen. Kan legge til at jeg ikke helt skjønner menn som sier at: fittsaft e gøtt, men det går vel mer på ens innstilling skulle en tru...

Gjest jeansgutt20
Skrevet

Smaker på min egen sæd og syns det er digg. Liker spesielt godt at dama mi digger det også:) Hvis vi gutta forventer at dama svelger, må vi ihvertfall smake på oss selv, syns nå jeg da!

Skrevet

Ja, har "smakt" det flere ganger. Ikke hele ladningen, men av nysgjerrighets skyld. Litt salt, seigt, så skjønner at jenter har litt i mot konsistensen, men hva gjør man ikke for sin kjære? Hadde det kommet fra dama (litt bisarr tenkemåte men) og hun hadde likt det hadde jeg ikke hatt noe problemer med å verken ta det i munnen el. bare svelge det unna.

Skrevet

Spørsmålet ditt var seriøst, helt til du måtte blande det sammen med å like at kvinnene svelger. Det tilsvarende er å svelge fittesaft, og ikke sin egen sperm.

Men til spørsmålet: Annet enn å kysse et kvinnemenneske som har slurpet i seg en ladning - nei.

Skrevet

Har smakt, og syns det var kvalmt... Og kysser ikke jenta, hvis hun har svælget sæden... Hater sæd ånde!! :spy:

Skrevet

Jeg forventer ikke at kjæresten min skal stikke fingrene sine i spermen sin og smake aktivt på det, men om han ikke hadde villet kysse meg etter at jeg hadde svelgt, så hadde jeg rett og slett sluttet å suge ham til han kom.

Skrevet
Jeg forventer ikke at kjæresten min skal stikke fingrene sine i spermen sin og smake aktivt på det, men om han ikke hadde villet kysse meg etter at jeg hadde svelgt, så hadde jeg rett og slett sluttet å suge ham til han kom.

bra svar:) mente ikke at de skulle smake hver endte gang jeg heller. ville igrunn bare se hvor mange av kara som faktisk har smakt på sin egen sæd:)

liker bare ikke tanken på å svelge spermen til en kar som er helt; "æsj nei faen jeg smaker ikke på den ekkle gugga der!" hehe. men det er nå sånn jeg er=)

Skrevet

Ja, har smakt.

Syntes ikke det smakte så mye av noenting. Nå var det ikke en hel ladning, men litt.

Har også kysset etter BJ.

Skjønner ikke the big deal. Om det er vanskelig å svelge, spytt det ut igjen...

Skrevet
Ja, har smakt.

Syntes ikke det smakte så mye av noenting. Nå var det ikke en hel ladning, men litt.

Har også kysset etter BJ.

Skjønner ikke the big deal. Om det er vanskelig å svelge, spytt det ut igjen...

hehe. prøv å ta en ladning i munnen for så å spytte det ut igjen, tro meg da er det mye mye bedre å svelge unna;)

Skrevet
hehe. prøv å ta en ladning i munnen for så å spytte det ut igjen, tro meg da er det mye mye bedre å svelge unna;)

Utfordringen der ligger i at selv om jeg er greit utstyrt, klarer jeg ikke å gape over kuken når det går for meg :D

Skrevet
Utfordringen der ligger i at selv om jeg er greit utstyrt, klarer jeg ikke å gape over kuken når det går for meg :D

hehe det er det vel svært få som klarer:P men konsistensen er klissete, akkurat som om det ikke vil vekk når du først har fått det ett sted:P prøvde å spytte en gang bare for å se om det var noe bedre og det gjør jeg nok aldri en gang til;D

Skrevet

Har gjennomført autofellatio, det var mer pes enn et tabu.

Gjest Gjest_eddie_*
Skrevet

Det hender jeg smaker på egenhånd. Helt årlreit det. Kan være en piff sånn avslutningsvis. Det jeg likevel lurer på er om andre synes første spruten er mindre besk enn de som kommer seinere. Det første som komme kan være nesten litt søtlig mens det er avslutningen som er mer stram. Anyone?

Skrevet

Har smakt på det, og har ingen problem med smaken/konsistensen, så har ikke noe problem hvis hun har tatt spruten i munnen og vil kysse litt etterpå.

Har vel aldri vært i ett forhold hvor jenten vil at jeg skal aktiv smake det.

Gjest Melchizedek
Skrevet

Det er noe jeg ALDRI kommer til å gjøre

Skrevet
Så sinnsykt nerdete...

14-åringer.

En FB av meg greide faktisk å treffe meg i munnen når hun runka meg (har også truffet meg i øyet, nesa og ansiktet generelt :nei: ) Spytta det ut i en fei og var mildt sagt sjokkert og syns det var ekkelt... men smaken i seg selv var ikke grusom på noen måte. Smakte salt og var klissete... hadde jeg ikke fått assosiasjoner til homofili og vært forberedt på det hadde det sikkert ikke vært noe problem. Har heller ikke noe problem med å kysse ei jente som har svelget, men fint om hun tar en slurk vann først ;) Det tror jeg hun selv ønsker også, da jeg har hørt at det kan "sitte fast" i halsen.

Det beste jeg vet er å bli sugd til jeg kommer av ei skikkelig ivri jente som tar det i munnen og har det i munnen et par sekunder før hun svelger unna og gir inntrykk for (gjerne sier) at hun liker å gjøre det! Beste er om hun greier å gjøre det på en måte sånn at det virker som om hun suger meg for egen vinning og alt hun i tillegg til å tilfredsstille meg virkelig ønsker å smake på sæden min...

Nå må det sies at jeg innimellom prøver å spise søt frukt, sjokolade og grønnsaker samt drikker mye vann tidligere på dagen dersom det er planlagt, og jeg har hørt et par si at det smaker søtt og godt :) Skulle ønske sæd smakte godteri eller noe hele tiden, sånn at det ble noe alle jenter elsker å gjøre flere ganger om dagen! :fnise: "Heisann søta, vil du ha litt lørdagsgodteri?" Hahahaha :D

Skrevet
ja som emnebeskrivelsen sier; hvor mange av dere som liker å bli sugd og som liker at dama svelger har SELV smakt på spermen deres? og om dere har det hva synes dere?

bare undrer=)

Det er normalt gankse godt. Kommer helt an på hva man har spist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...