Gå til innhold

Da er motivasjonen i orden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg prøvd å gå ned mine siste 5 kilo i løpet av de siste 6 mnd. Men har ikke gått ned noe, men blitt litt strammere grunnet trening.

Men nå har jeg gitt meg selv shoppestopp fra i dag, får ikke shoppe noe til meg selv. Bortsett fra mat og såpe, shampo da. Dette varer helt til jeg har gått ned 5 kilo. Og jeg skal sette av 1000 kr for hver kilo jeg går ned, så har jeg også noe og shoppe for da jeg har gått ned 5 kilo.

Jeg er veldig spent på hvordan dette går og om jeg klarer det. Håper på 0.5 kg i uka, ned, for da kan jeg shoppe igjen i midten av november.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra å ha noe å jobbe mot og som motiverer deg! Masse lykke til, dette klarer du, shopping i november venter deg :jepp:

Skrevet

Tusen takk! Godt å ha noe som motiverer ja!

Skrevet

Du har jo vist før at du har jernvilje, så dette klarer du.

Lykke til.

Skrevet

Jeg er også motivert. Skal ned tre kilo, jeg da. Har allerede gått ned et halvt. Leste i en bok forleden dag at hvis man laget en lapp hvor man skrev: Jeg har superhøy forbrennning, så skulle dette hjelpe kroppen i gang til å motivere seg, og å forbrenne fett. Lappen skulle man henge på kjøleskapet, eller over sengen. Høres sikkert litt sprøtt ut, men jeg har nå prøvd dette, riktignok i en litt annen form. Jeg laget en "lapp" på hånden min i stedet. Merkelig nok fikk dette meg i gang med å spise sunnere. Jeg titter jo ned på hånden min mange ganger daglig, og da ser jeg jo det som står skrevet der. Tror selve prinsippet blir litt som i "The secret" for de av dere som har lest den boken.

Skrevet

Shipwreck det var en utrolig god ide og dette tror jeg på. Så dette skal nok jeg gjøre også. Tror jeg skal både skrive lapp og skrive det på hånda jeg.

Men foreløbig går dette veldig bra, ned 2.2 kg allerede, men da mener jeg selv att den ene kiloen var helt gratis da jeg tissa som en helt hele natta etter første dagen med sunn mat. Føler meg heller ikke mindre, så er nok mest vann nå. Så regner med att nå går det saktere framover, men det er jo bare bra da.

Jeg trener masse og spiser sunn mat, men spist litt for lite de siste dagene, da det har vært litt stress. Så skal spise mer framover nå.

Nå skal jeg ut på en 7 mils sykkeltur, regner med å bruke lang tid.

Skrevet (endret)

Jeg ønsker deg masse lykke til, og håper du oppdaterer her jevnlig, så vi andre får se hvordan det går. Syntes sånt er veldig spennende. Jeg skal oppdatere selv :) Nå har jeg laget et skjema i dagboken min hvor jeg krysser av for hver sunne dag som går. På den måten blir det litt gøyere. Har ikke veid meg ennå. Tenker å la det gå en uke til før jeg gjør det.

Jeg gir meg selv lov til å spise litt godteri på lørdager, men ikke slik at jeg holder på å kaste opp.

Endret av Shipwreck

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...