Gå til innhold

"Har du lighter?"

Har du lighter i lomma/veska?  

1. 1. Har du lighter i lomma/veska?

• Ja
      32
    • Nei
      42

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

...jeg får alltid det spørsmålet når jeg er på shopping, i parken, stranden osv....

Og hvis jeg svarer "nei" så ser de dumt på meg, akkurat som om det er jeg som er unormal fordi jeg ikke går konstant rundt med lighter, selv om jeg da altså ikke røyker!...

mvh Clea uten lighter i lomma...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sant det. Som regel blir jeg spurt når jeg TYDELIG har dårlig tid, og masse bæreposer o.l...å drasse på...eller .så jeg skjønner deg. :ler: Har ligther jeg da, men gidder ikke å dra den fram på liv og død bare fordi noen spør akkurat meg...ellers gjør jeg selvfølgelig det... :briller:

Skrevet

har alltid lighter jeg, mange, men så røyker jeg og da. Har inntrykk av at de som spør om lighter som regel spør de som står med en røyk i kjeften.

Og hvis jeg mot formodning skulle står der med røyken uten å finne lighteren, så kommer det alltids et menneske ilende til med en lighter til meg

Skrevet

Røyker ikke, men har lighter i veska likevel.

Men det er ytterst sjelden jeg gidder å svare ja på har du lighter spørsmålene... :roll:

Gjest Adina Madeleine
Skrevet

Hehe... Morsom tråd.

Av en eller annen grunn spør ikke folk meg om det så ofte. Jeg røyker jo ikke, og tenderer til å være fanatisk, men jeg TROR jo ikke at det står skrevet i neonfarger utenpå meg heller... :ler: Så jeg vet ikke hvorfor de ikke spør.

Men de gangene noen har spurt, så har jeg også lagt merke til at de ser helt himmelfalne ut når man sier at man ikke har... Merkelig det der... :o

Adina M.

Skrevet

Jeg går aldri med fyr, og jeg røyker da heller ikke.

Men jeg blir aldri spurt heller....

Skrevet

Har aldri lighter i lomma/veska. Røyker ikke og blir heller aldri spurt etter lighter. Forutenom av gubben da, hender at han roter bort sin... :wink:

Skrevet

Har ikke lighter i veska, røyker ikke blir heller aldri spurt.... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette har egentlig ingenting med saken å gjøre, men.. jeg spurte en mann en gang om han røykte. Ville bare være høflig :roll: ..Ok for meg, men han ble så paff over at JEG ikke røykte... :ler:

Ikke alle ikke-røykere er fanatiske motstandere av røyk..jeg liker nesten folk som røyker bedre enn ikke røykere.

Skrevet

Kan telle på to hender hvor mange ganger jeg har blitt spurt om jeg har lighter, og svaret er alltid nei.

Skrevet

Jeg røyker som en svamp,og har selvfølgelig fyr.

2-3 lightere i veska,og minst en i hver jakke... :kul:

Skrevet

Når jeg går med veske (sjelden), har jeg gjerne flere lightere i veska.

Da forærer jeg selvsagt lighteren til den som spør etter fyr - jeg mener - det er helt j.... å være fri for lighter, må skjønne.

:kul:

Skrevet

Nei, vanligvis har jeg ikke lighter i vesken,

men de få gangene jeg har er det såklart noen som spør!!

Går det an å se på meg at jeg har lighter i vesken?

...blir ofte spurt om jeg har lighter,

jeg som ikke røyker!

Når det går mange andre forbi med røyk i kjeften,

blir såklart jeg stoppet og spurt, sært nok som det er :ler:

Det er vel større sannsynlighet for at en som har en røyk i kjeften faktisk også har en lighter i umiddelbar nærhet, vel?

Eller er det slik at alle som røyker spør andre om fyr,

og derfor spør dem som ikke røyker fordi de vet at de som røyker spør andre fordi de selv ikke har?

Oi, litt mye kverulering for meg så seint på natten,

uff!

:ler:

Skrevet

som periode-röyker går jeg oftest ikke med lighter i veska eller lommen, er liksom med på å begrense röykingen min litt :roll:

men hvis jeg trenger å spörre noen, spör jeg alltid noen som jeg ser röyker, slik at det er sannsynlig at de har..

Blir oftest ikke spurt om jeg har fyr, men når det skjer, er det gjerne når den som spör ser at jeg faktisk har det (feks lighteren ligger på kafébordet foran meg)

Skrevet

nei, har ikke lighter på meg. røyker heller ikke.

blir sjelden spurt også.

Skrevet

Har ikke verken fyrstikker eller lighter i veska. Røyker ikke, så da har jeg liksom ikke det helt store behovet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...