Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_nina_*
Skrevet

Det er ett år siden vi slo opp i dag. Eller, han slo opp med meg, pga. jeg gjorde noe veldig dumt. Angrer så sykt på dette.

Vi hadde vært sammen i ett år. Så falt jeg litt for en som jeg delte forelesninger med. En fyll så var jeg utro og fortalte dette etterpå til denne eksen min. Han slo på dagen, og siden den gang har han totalt oversett meg.

Det funket ikke med meg og han nye, så nå sitter jeg her og savner eksen. Det er seriøst ingen som har forstått meg så bra som ham.

Her om dagen fikk jeg vite han hadde ny dame. Har ikke sett henne enda, men venninna mi sa at hun var ganske fin...

Va skal jeg gjøre? Har iverfall lyst å bli venn med ham igjen om ikke annet...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet
Det er ett år siden vi slo opp i dag. Eller, han slo opp med meg, pga. jeg gjorde noe veldig dumt. Angrer så sykt på dette.

Vi hadde vært sammen i ett år. Så falt jeg litt for en som jeg delte forelesninger med. En fyll så var jeg utro og fortalte dette etterpå til denne eksen min. Han slo på dagen, og siden den gang har han totalt oversett meg.

Det funket ikke med meg og han nye, så nå sitter jeg her og savner eksen. Det er seriøst ingen som har forstått meg så bra som ham.

Her om dagen fikk jeg vite han hadde ny dame. Har ikke sett henne enda, men venninna mi sa at hun var ganske fin...

Bare hold deg lagt unna du. Det ville jeg gjort. Alt håp er ute for deg uansett. Det er jo bare en realitet.

Gjest EmilyLane
Skrevet

Enig med gjest gitt. Som man reder ligger man.

Beklager, men jeg klarer ikke å synes synd på deg. Du trodde gresset var grønnere med han nye fyren, tok feil og vil ha den gode gamle tilbake.

Han fortjener bedre.

Skrevet

Er nok enig med resten her, dessverre.

Du har nok tapt denne, han har slått opp med deg og ikke snakket med deg siden og i tillegg fått seg ny kjæreste. Det eneste du kan gjøre er å komme deg videre selv.

Ikke velt deg i selvmedlidenhet og anger, ikke sammenlign deg selv med den nye dama, ikke tro at du aldri finner noe bedre. Se fremover, ikke bakover.

Skrevet

Forstår at han ikke vil ha kontakt med deg, og du gjør nok best i å holde deg unna.

Livet går videre, og han har valgt veien uten deg. Respekter dette

Skrevet

I det man virkelig ser den andre så er det de som sier iiiik, ikke se på meg slik!

Det har ikke noe med ditt blikk, men hva som foregår i hodet på motparten og om vedkommende er komfortabel med sine mørkere sider. Så jeg tipper at forskjellig modenhetsgrad var utslagsgivende i dette tilfellet, men må si jeg føler med trådstarter på en måte.. langt i mellom de mer særegne.. håper du ikke blir like skremt neste gang :engel:

Gjest En som forstår!
Skrevet

her ble du pepra med negative innlegg, og jeg er helt enig med disse innlegga.

Du dumma deg ut, det må du leve med, og bite i det sure eplet.

Men det er ikke riktig at andre skal gå til personangrep på deg for dette! Du er absolutt ikke den eneste som har dumma seg ut og trodd gresset var grønnere når det i grunn var brunere..

Og jeg har også sitti som deg og angra meg i mange måneder etterpå. Og dagdrømt om at han skal ta meg tilbake og at alt skal bli bra igjen.

Men til slutt gikk det over, og etter en lang singelperiode uten en eneste partner våkna det gamle jeg til liv, og jeg falt for en gutt som forstod meg tusen ganger bedre enn den forrige.

Men det tar den tida det tar. Må du dagdrømme i ett år til, så må du det. Og hvis du må pule rundt et par ganger for å glemme eksen, så må du vel det..

Men ikke la folk rakke ned på deg allikevel!

Skrevet

Man vet ikke hva man har før man mister det!

Skrevet

Okai? Venner? Skal vi se... Du sviktet ham på den mest mulig nedrige måte, såret ham - sannsynligvis mer enn noe annet menneske noen gang har såret ham, og viste i prossessen at du ikke eide respekt for ham eller hans følelser, og at du ikke er til å stole på. Hvorfor skulle han ville ha deg som venn, sa du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...