Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Jeg flyttet inn i ny leilighet i midten av juli. Det står i leieavtalen at jeg må tegne strøm abbonnement. så jeg sendte mail til utleier for å høre hvordan jeg skulle gjøre dette og hvor jeg fant strømmåleren. Jeg fikk til svar at jeg var allerede innmeldt. så da tenkte jeg ikke mer på det før i dag når jeg får brev fra BKK og der står det at jeg mangler strømleverandør og at jeg må skaffe dette og at jeg nå får strøm fra bkk med ventetariff!! Betyr ikke dette at all strømmen jeg har brukt disse månedene blir ekstra dyrt?? er ikke dette utleier sin feil?? Jeg har ikke råd til dyr strøm, jeg er student!
Gjest Uli Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Ditt ansvar og du må betale. Ja, såkalt nødstrøm er dyrt, men ikke så mye da. Har hatt det selv i en 3-ukers periode da ny strømleverandør hadde noen uker å behandle saken på. Huseier kan ikke tegne et abonnement i ditt navn. Se lyst på det at det faktisk har vært sommer og ergo så bruker man mindre strøm.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Ditt ansvar og du må betale. Ja, såkalt nødstrøm er dyrt, men ikke så mye da. Har hatt det selv i en 3-ukers periode da ny strømleverandør hadde noen uker å behandle saken på. Huseier kan ikke tegne et abonnement i ditt navn. Se lyst på det at det faktisk har vært sommer og ergo så bruker man mindre strøm. unnskyld? Hvordan kan dette være mitt ansvar når jeg har skriftlig bevis på at han har sagt at jeg allerede er innmeldt? dessuten er det ikke snakk om tre uker, det er snakk om strøm siden 09.07..
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 unnskyld? Hvordan kan dette være mitt ansvar når jeg har skriftlig bevis på at han har sagt at jeg allerede er innmeldt? dessuten er det ikke snakk om tre uker, det er snakk om strøm siden 09.07.. Det går ikke ann å kjøpe ting i andre sitt navn Men det er jo veldig rart at han har sagt at han skulle gjøre det. Du kan jo snakke med han så kanskje du får noen svar
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Det går ikke ann å kjøpe ting i andre sitt navn Men det er jo veldig rart at han har sagt at han skulle gjøre det. Du kan jo snakke med han så kanskje du får noen svar poenget var jo at jeg ikke har peiling på slikt da det er første gang jeg ikke har strøm inkludert i leien, så når han skrev "du er allerede innmeldt" regnet jeg med at ting var i orden og at kanksje det betydde at jeg hadde samme strømleverandør som forrige leieboer eller noe slikt.. off.. uansett hvor stor regning kan jeg regne med tror dere? har en liten leilighet på 50kvm og som Ulli skrev så har det vært sommer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå