Elbereth Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 (endret) En kamerat av meg ønsker seg en fotsid kjortel til hjemmebruk, og jeg tenkte å prøve å få tak i det i bursdagsgave til ham. Men hvor får man kjøpt det? Har prøvd å googla kjortel, man ingen nettbutikker dukket opp... Tips, anyone? Edit: Skriveleif Endret 3. september 2009 av Elbereth
Elbereth Skrevet 4. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 4. september 2009 Ingen som vet??? Innvandrerbutikker i Oslo, kanskje? Får sjekke neste gang jeg er i hovedstaden...
Norbertine Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Er kameraten din Odd Nerdrum? Hvis ikke, kan du jo ringe han og spørre hvor han kjøper kjortlene sine.
Elbereth Skrevet 5. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2009 Har sjekka noen kostymebutikker på nett, men de kjortlene jeg har sett er så teatralske i velour og greier...
Gjest Transemann 35 Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 Likebra med en fotsid kjole vel ?
Elbereth Skrevet 6. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. september 2009 Han vil ikke kle seg i kjole. Kjortel a la arabiske sjeiker er det han ønsker seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå