Elbereth Skrevet 3. september 2009 #1 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) En kamerat av meg ønsker seg en fotsid kjortel til hjemmebruk, og jeg tenkte å prøve å få tak i det i bursdagsgave til ham. Men hvor får man kjøpt det? Har prøvd å googla kjortel, man ingen nettbutikker dukket opp... Tips, anyone? Edit: Skriveleif Endret 3. september 2009 av Elbereth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 4. september 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 4. september 2009 Ingen som vet??? Innvandrerbutikker i Oslo, kanskje? Får sjekke neste gang jeg er i hovedstaden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 4. september 2009 #3 Del Skrevet 4. september 2009 Er kameraten din Odd Nerdrum? Hvis ikke, kan du jo ringe han og spørre hvor han kjøper kjortlene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 4. september 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 4. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #5 Del Skrevet 4. september 2009 Ebay kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 5. september 2009 #6 Del Skrevet 5. september 2009 utkledningsbutikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 5. september 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 5. september 2009 Har sjekka noen kostymebutikker på nett, men de kjortlene jeg har sett er så teatralske i velour og greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 5. september 2009 #8 Del Skrevet 5. september 2009 Likebra med en fotsid kjole vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 6. september 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 6. september 2009 Han vil ikke kle seg i kjole. Kjortel a la arabiske sjeiker er det han ønsker seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå