Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg helt knust. For nå har jeg lest to forskjellig tråder her inne om det at "Kjæresten har samboer" Og "vi innledet et forhold mens samboeren til kjæresten var gravid". Og "kjæresten skal forlate samboeren men ikke nå mens hun er gravid"

Hva skal jeg gjøre? Tenk om det er samboeren min disse damene her snakker om??

Nå skal det sies at jeg har lagt 20kg på meg mens jeg gikk gravid, men jeg skal gjøre det som må til for at jeg kvitter meg av disse kiloene som jeg hadde lagt på meg. Veide jo 53kg før jeg ble gravid og er 164cm høy.

Altså nå har jo sønnen vår kommet ut. Og er det samboeren mi den ene tråden her snakker om, så er det nok meg som blir forlatt av samboeren min nå snart. Hvordan skal jeg klare dette? En nyfødt baby, men blir dumpet for en annen penere, tynnere, yngre versjon?

Jeg blir helt frustrert av dette!

Hjelp!

Dette klarer jeg ikke. Jeg tror det er samboeren min fordi han har vært så fjernt de siste månedene.

Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... Du kan jo alltids snakke med samboeren din? Sette dere ned for å få ting på det rene. Finne ut hva dere/han vil. Om du vil krysse grenser og evt bryte loven litt, så kan du gå igjennom tinga hans (mobben, mailen etc).

Ellers er det jo bare å tenke litt, har der vært noen varselslamper som har gått av i løpet av de siste mnd? Noen nye kvinnelige bekjentskaper han har hengt med i det siste? Ute av huset oftere enn før? Etc etc...

Men slapp av, ikkje stress for mye. Om det viser seg det er typen din og han forlater deg, viser det seg jo at han er ett forbanna rasshål likevel. Ikkje mye å samle på.

Kan jo være andre grunner til at han har vært så "fjern" da.

Skrevet

Tillit er jo nummer 1 faktor i et forhold da. Noe jeg ikke forstår er hvorfor så mange kvinner her inne på forumet, er med menn som de ikke er sikre på. Altså at de er med menn de ikke vet hvor de har henn, følelsesmessig og fysisk. Du må snakke med mannen din vet du. Kan ikke bare trekke din egne beslutninger å tro at det er det han tenker! Du kan heller ikke sitte å undre på noe som angår deg og mannen din uten å snakke ut om det ...

Vi her på forumet kan ikke hjelpe deg, vi kan ikke snakke med mannen din for deg, eller finne ut om han er den fyren i trådene. Det må du gjøre vet du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...