marsy Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Hei, jeg er på leting etter regntøy for datteren min: todelt og størrelse 74. Noen som vet om det finnes i noen vanlige kjedebutikker? Finner ikke mindre enn 80, og det blir alt for stort
Susan Sto Helit Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Jeg er helt sikker på at jeg har sett mindre, både på Lindex, Cubus og andre kjedebutikker tidligere, hvertfall. Sønnen min har hatt Lindex regnbukse i str 74.
Nemii Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Har i dag vært på jakt etter det samme, dvs jeg skal ha str 80. Jeg var innom Kapphal, Cubus, H&M, Lindex, Skogstad, Polern&Pyret og den eneste butikken som hadde i små str (74 og 80) var P&P! Jeg var da innom butikker på Srømmen Storsenter, Metro Senteret og Triaden på Lørenskog. Jeg endte opp med å ikke kjøpe, da en P&P sitt sett kostet kr 600,- og det er litt for mye penger for meg til å bruke. De har helt sikkert hatt i mindre str i de andre butikkene, men de blir sikkert solgt med en gang!
MarianneE Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 lurer på om ikke jeg har sett på Europris, men kan ikke si 100% sikkert. Lykke til i jakten!
Kara W Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Heldige deg som fant helt ned i størrelse 80! Ble til slutt lykkelig da jeg fant str 86 på Barnas Hus og kjøpte det, så får han heller ha litt å vokse i (er str 74 nå). Fikk til og med misunnelig blikk fra ene pappen i barnehagen som spurte hvor jeg hadde fått tak i det, for de hadde endt opp med str 92 er ikke lett å være forelder.
Lassie Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Har jaktet og jaktet på samme selv, og jeg vet hvilke to som selger: Polarn o pyret Babyshop (merket heter Color Kids) Kan si at jeg har vært på HM, KappAhl, Lindex, Cubus, Europris, Barnas Hus og sett på flere butikker på nettet. Jammen ikke lett å ha miniunger som skal i barnehagen
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Hei, jeg er på leting etter regntøy for datteren min: todelt og størrelse 74. Noen som vet om det finnes i noen vanlige kjedebutikker? Finner ikke mindre enn 80, og det blir alt for stort Vi har nettop kjøpt et sett til pjokken, et slikt fra navigare: http://navigaresport.no/index.php?mapping=71 De er fra str. ett år da. buksen kan mini definitivt bruke, strammer selene godt inn (han var 70 cm for en mnd siden, er 7 mnd nå). Jakken er litt stor men vokser nok fort inn i den. Vi kjøpte den med fleecefor inni, super til vårt bruk:)
Diabla Skrevet 3. september 2009 #9 Skrevet 3. september 2009 Jeg har fått tak i regn tøy i 80, skulle gjerne hatt i 74, men han vokser jo så like greit med 80.. jeg fant på Barnas Hus, men har oxo sett i ned i 74 på coop obs, og lindex mener jeg.... de fleste starter på 80.. men jeg handlet ganske tidlig så kanskje derfor jeg fikk tak i.. hehe...
Nigo-san Skrevet 3. september 2009 #10 Skrevet 3. september 2009 Fant str 86 på Stormberg... også altfor stort, men det var en hel regndress og ikke todelt. Det syntes jeg var topp, så det ble det (selv om det blir litt trekkspill over håndledd og ankler )
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #11 Skrevet 3. september 2009 Fant str 86 på Stormberg... også altfor stort, men det var en hel regndress og ikke todelt. Det syntes jeg var topp, så det ble det (selv om det blir litt trekkspill over håndledd og ankler ) Bruke votteklyper? Min tass har gummibukse fra Name it, funker helt fint foreløpig, og de var i små str (kjøpte tidligere i sommer; 169kr eller noe). Der finnes det ikke regnjakke da, men.
Pasha Skrevet 4. september 2009 #12 Skrevet 4. september 2009 I fjor kjøpte jeg bukse i str 74 på lindex. I str 80 kjøpte jeg på barnas hus (husker ikke merke. men bildet av en isbjørn på). og på cubus.
Gjest Apple- i.i Skrevet 4. september 2009 #13 Skrevet 4. september 2009 Jeg har nettopp kjøpt på Stormberg.no i str. 80 (og til bare kr 75 pr. del!), helt fine, de. Sjekket ikke om de hadde mindre størrelser, men de kom da relativt fort, ihvertfall
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #14 Skrevet 4. september 2009 Ellos.no har i str 80 både hel og 2 delt
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #15 Skrevet 4. september 2009 Jeg har todelt regntøy fra Abeco i str 74-80. Tror de selger dette merket på Bogerud og at det heller ikke er så dyrt. Jeg kjøpte regntøyet på Junior for noen år siden og minnes at det kostet rundt 200-300 kr?
marsy Skrevet 5. september 2009 Forfatter #16 Skrevet 5. september 2009 (endret) takk for alle svar! ikke helt lett dette når vesla ikke er en del mindre en gjennomsnittet. Samtlige butikker unntatt p&p har kun fra 80 og oppover. Jeg fant massevis i 80 da - men det meste var for stort. Endte opp med hel dress med fleecefor fra Reflex (Barnas Hus). Ganske trekkspill på armer og bein der også, men hun klarte ihvertfall fint å bevege seg. på p&p kostet det 700kr per del (!) mens dressen jeg kjøpte var 500kr Endret 5. september 2009 av marsy
Ella* Skrevet 5. september 2009 #17 Skrevet 5. september 2009 På KappAhl så jeg jakke og bukse i 74/80 (de regnklærne var forresten best i test, 199 kr/del), men nå har du jo allerede kjøpt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå