Gå til innhold

Hvilke merke til bærbar pc er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg skal kjøpe en bærbar pc kanskje på expert.

Hvilke e god til masse plass av filmer/bilder.

Skrevet

Litt i samme gate, hvilken bil er best? Ferrari, Toyota eller Mercedes?

"Best" bærbar pc for deg er den som har mest mulig lagringsplass til lavest mulig pris? Skal den stort sett stå i ro, eller skal du bære mye rundt på den? Har du alltid tilgang på strøm, eller må du ha god batterilevetid?

Det beste forholdet mellom pris og lagringsplass får du utvilsomt på en stasjonær pc, kunne det vært aktuelt?

Skrevet
Litt i samme gate, hvilken bil er best? Ferrari, Toyota eller Mercedes?

"Best" bærbar pc for deg er den som har mest mulig lagringsplass til lavest mulig pris? Skal den stort sett stå i ro, eller skal du bære mye rundt på den? Har du alltid tilgang på strøm, eller må du ha god batterilevetid?

Det beste forholdet mellom pris og lagringsplass får du utvilsomt på en stasjonær pc, kunne det vært aktuelt?

Hm, jeg tenker meg ikke å bruke f.eks 10000 kr. Kanskje rundt 7000 kr.

Jeg ønsker veldig god lagringsplass. Og, regner med at den skal stort sett stå i ro.

Hm, og har alltid tilgang på strøm. Liker å bruke bildeprogram.

Bærbar pc er mest aktuelt for meg når jeg sjeldent ganger tar den med.

Skrevet (endret)

Hvis du ikke har andre krav enn det der kan du kjøpe nesten hva som helst. :) De fleste bærbare i den prisklassen du skisserer har mer enn stor nok harddisk for de fleste av oss ikke-så-avanserte brukere - og om det likevel skulle bli for lite er det bare å kjøpe en ekstern harddisk (de kan være svært små og lette, og kan fint bæres i samme veske som pc'en hvis du skulle behøve å ta den med deg).

Les noen tester av ulike bærbare, så får du kanskje en pekepinn... Du finner en god del her.

Endret av Virvel
Skrevet

Bilderedigering.. hva med en MacBook Pro? Blir det for lite med 100 GB harddisk så kan en sette inn en 500 GB (ca kr 700,-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...