Gjest Forelsket ung kvinne Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Hei! Meg om min kjære har nå vært sammen i ett år om noen dager. Og jeg har lyst til å gi / gjøre noe spesielt for han. Jeg vet ikke helt om han har tenkt på noe:P Men jeg sitter i allefall veldig fast på hva jeg skal gi han! Er det noen romantiske sjeler der ute som kan hjelpe meg litt? Setter kjempe stor pris på det!
*appifany* Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Kommer jo litt an på hva du har råd til? Jeg tok min med til Liverpool for å se kamp på selve Anfield. Det var storslagent, men han fortjener det. I tillegg var vi i London først, så jeg fikk shoppet litt(to fluer i et smekk hihi ). Jeg laget først en scrapbook om hvor glad jeg er i han, så skrev jeg et kjærlighetsbrev som forklarte hvor mye han betyr for meg og hva som nå skulle skje fremover. Så la jeg ved flybillettene til England. Han var med å betalte masse selv da, men jeg organiserte alt fra hotell i London, hotell i Liverpool, kampbilletter, flybilletter, togbilletter osv Norwegian har jo nå 7årsjubileum, det er mange billige billetter til rundt omkring i verden Weekend away kommer nok til å bli kjempepopulært
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå