Celestine Skrevet 3. september 2009 #1 Del Skrevet 3. september 2009 Da vi giftet oss valgte vi enkle glatte ringer i hvitt gull (Meister). Min er 4,5 mm bred og er buet både inni og utenpå, og er veldig behagelig å ha på, men den er ikke veldig tykk. Kan man sette inn diamanter i slike ringer i etterkant? Blir det pent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. september 2009 #2 Del Skrevet 3. september 2009 Da vi giftet oss valgte vi enkle glatte ringer i hvitt gull (Meister). Min er 4,5 mm bred og er buet både inni og utenpå, og er veldig behagelig å ha på, men den er ikke veldig tykk. Kan man sette inn diamanter i slike ringer i etterkant? Blir det pent? Min ring er noe tilsvarende det beskriver, og jeg har satt inn diamant i den, det ble fint, men vær oppmerksom på at det kan gå utover graveringen inni Om du er usikker så bør du kanskje høre med gullsmeden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 3. september 2009 #3 Del Skrevet 3. september 2009 Da vi kjøpte våre ringer for et par uker siden sa hun at man kunne sette inn diamant senere, men at det kostet ganske mye å gjøre det arbeidet i ettertid. Jo smalere og tynnere ring man har dess mindre diamant kan man sette inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå