Celestine Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Da vi giftet oss valgte vi enkle glatte ringer i hvitt gull (Meister). Min er 4,5 mm bred og er buet både inni og utenpå, og er veldig behagelig å ha på, men den er ikke veldig tykk. Kan man sette inn diamanter i slike ringer i etterkant? Blir det pent?
Disco Biscuit Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Da vi giftet oss valgte vi enkle glatte ringer i hvitt gull (Meister). Min er 4,5 mm bred og er buet både inni og utenpå, og er veldig behagelig å ha på, men den er ikke veldig tykk. Kan man sette inn diamanter i slike ringer i etterkant? Blir det pent? Min ring er noe tilsvarende det beskriver, og jeg har satt inn diamant i den, det ble fint, men vær oppmerksom på at det kan gå utover graveringen inni Om du er usikker så bør du kanskje høre med gullsmeden
Sunshine Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Da vi kjøpte våre ringer for et par uker siden sa hun at man kunne sette inn diamant senere, men at det kostet ganske mye å gjøre det arbeidet i ettertid. Jo smalere og tynnere ring man har dess mindre diamant kan man sette inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå