Gå til innhold

Kor attraktiv er eg ?

filantropen

Anbefalte innlegg

Utseendemessig er det umulig å si for meg, det kommer jo an på hvordan ansikt du har:) Du er sikkert nydelig, da :)

Når det gjelder at humoren din blir misforstått er det negativt, da tenker jeg at du ikke er så flink med folk, kanskje litt sosialt uintelligent(?). Om morroklumper er gjerne veldig glade i sin egen stemme, noe av det jeg finner ufattelig tiltrekkende er menn som lytter!

Ellers med hobbyer så hadde du nok ikke passet sammen med meg, men det er jo mange glade korjenter ute og går, da. Men samtidig, gutter som er lidenskapelig opptatt av musikk er gjerne irriterende å bo med, jeg har en sånn hjemme og jeg får aldri hørt på musikken min lenger.. Ipod lenge leve.

thanx ;)

når eg blir misforstått så er det litt fordi folk ikkje har lært korleis eg er, mine spøker er litt på kanten avogtil, og dei tenker kanskje "woaaah, han var frekk" men så skjønner dei somoftes ganske raskt at det ikkje er noke vondt meint, men at eg litt full i faen.

Eg liker å lage liv og ha det gøy, men eg er ikkje den som roper høgest. Eg er litt for beskjeden til å vere senterpunkt. Får eg alt for mykje oppmerksomhet så stokker orda seg litt. hehe

Synd du ikkje for høre på musikken din. Har som krav at eg får litt tid aleine heime i ny og ne for å kunne ha høgt på. Som eg sa til ei anna her, at å påtvinge andre sin musikk er ganske bad.

syns det er deilig med rolig musikk som Chopin, Debussy etc og chille kveld med god mat, vin og prating. Takk for svar frøken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg høyres du unekteleg ut som ein sjølvdiggande fyr, og den typen menneske er særs uattraktive i mine auge. Og desse "negative" trekka du liksom har tatt med for å verka meir menneskeleg kan neppe leggast fram som store minus i det store å heile. Så når ein kun omtalar seg sjølv i positiv retning finn eg det rett og slett som verdas styrste turn-off. Og når det kjem fram at unge-høgre er/var ein del av kvardagen din, ja då stig du ikkje nett i gradene heller. Det forsterkar den trua eg har på at du er ein slik sjølvdiggande type som sjeldan får nok av seg sjølv og difor trur at ingen andre får det heller. I tillegg er eg alibiet for mørk, sarkastisk humor og litt over uskyldige "pranks" i vennegjengen, og det kan bli mykje med to.. :D

No er det sjølvsagt ein god del jenter der ute som fell for nett denne typen menn, så eg vil påstå at dine sjansar er heller bra med tanke på å få smelt ei bolle i ovnen ein eller annan gong i næraste framtid.

Lukke til med musikken.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som er selverklært musikkelsker, og som staver Musikkonservatoriet feil, når det nå i tillegg heter Norges Musikkhøgskole, sliter jeg nok litt med å ta alvorlig.

Bergen Musikkonservatorium heter nå Høgskolen i Bergens Avdeling for musikk.

I Stavanger har man hatt Stavanger MusikkonservatoriUM, som nå er Universitetet i Stavanger, Institutt for musikk og dans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som er selverklært musikkelsker, og som staver Musikkonservatoriet feil, når det nå i tillegg heter Norges Musikkhøgskole, sliter jeg nok litt med å ta alvorlig.

Bergen Musikkonservatorium heter nå Høgskolen i Bergens Avdeling for musikk.

I Stavanger har man hatt Stavanger MusikkonservatoriUM, som nå er Universitetet i Stavanger, Institutt for musikk og dans.

Om eg skriver det riktig eller feil er no knekkande likegyldig. vi seier konservatorie her. Og eg skal på opptaksprøver på UiA og Griegakademiet.

å vere musikkelsker eller ikkje blir ikkje begrensa av rettskrivinga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg høyres du unekteleg ut som ein sjølvdiggande fyr, og den typen menneske er særs uattraktive i mine auge. Og desse "negative" trekka du liksom har tatt med for å verka meir menneskeleg kan neppe leggast fram som store minus i det store å heile. Så når ein kun omtalar seg sjølv i positiv retning finn eg det rett og slett som verdas styrste turn-off. Og når det kjem fram at unge-høgre er/var ein del av kvardagen din, ja då stig du ikkje nett i gradene heller. Det forsterkar den trua eg har på at du er ein slik sjølvdiggande type som sjeldan får nok av seg sjølv og difor trur at ingen andre får det heller. I tillegg er eg alibiet for mørk, sarkastisk humor og litt over uskyldige "pranks" i vennegjengen, og det kan bli mykje med to.. :D

No er det sjølvsagt ein god del jenter der ute som fell for nett denne typen menn, så eg vil påstå at dine sjansar er heller bra med tanke på å få smelt ei bolle i ovnen ein eller annan gong i næraste framtid.

Lukke til med musikken.. :)

"negative" trekka eg liksom tok med for å virke menneskeleg ? Alle har jo mange minussider, å vere ustrukturert og dei andre "negative" tinga er jo endel som du har sett ikkje liker. Høg på pæra er det siste eg er. Så eg må virkelig ha ordlagt meg dårlig her oppe =)

kva som gjer meg til sjølvdiggande fyr da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ylva Virvla
Kunne vert litt morro å vite, og å skrive det her gir litt perspektiv også.

Utsjånad:

Er 184cm høg.

Har trent kropp, men litt kosemage.

Blå auge

Mørkeblondt hår

Lys hud, ikkje bleik.

Har pen utsjånad

Pent smil

Hobby:

Trener 4 ganger i veka

Sangøving 2-3 ganger i veka

Synger Bass i kor

1 gang i veka

Litt TV-serier må nytes

PC (litt, nesten slutta med dataspel)

Personlighet:

Har normal sjølvtillit

ganske utadvent

Morroklump, eg er morsom, seier masse rart, og kan gi folk så masse latter dei får vondt i magen.

Ikkje sjalu (aldri vert hittil)

Lidenskaplig opptatt av musikk

Ambisiøs, kompis seier eg har ambisjoner og pågangsmot som kan flytte fjell.

Lyst på unger, har hatt lyst i fleire år.

Dagdrømmer

Kan bite over for masse på engang

Ustrukturert

Ikkje verdens mest ryddige

Har utstråling og sjarm

Kan hoppe fra prosjekt til prosjekt, er ikkje alltid like flink å fullføre ting.

95% ærlig.

Hater å såre folk eg bryr meg om

Kan vere ganske frekk, dei som ikkje kjenner meg kan misforstå mine humoristiske strofer.

Har masse sjølvironi, elsker å bli kødda med, syns det er gøy når folk kjem med frekkiser tilbake.

Prøver alltid å bli bedre på alt, vil bli så god som eg kan.

Vart nokre linjer, så no er eg spent om det blir respons ;)

Jeg har uthevet de egenskapene jeg generelt ser som attraktive.

Ellers: Du skriver ikke noe om utdanning. Jeg liker høyt utdannede menn.

Og han må veldig gjerne være litt litteraturinteressert. Jeg synes også det er viktig at han er klar på å gjøre 50 prosent av husarbeidet når vi flytter sammen, og at han er ryddig.

Det er umulig å si hvor attraktiv en person er ut ifra en liste over egenskaper.

Når jeg får følelser for en person, er det noe udefinerbart der. Kjemi er viktig.

En mann kan være kjempepen, med bra kropp og være kjempehyggelig uten at jeg nødvendigvis er særlig interessert. Og jeg kan være interesser selv om han ikke er kjempepen. To menn kan ligge på omtrent samme skala utseendemessig, mens den ene kan være tiltrekkende, og den andre ikke, fordi det er noe udefinerbart ved ham, som jeg ikke tiltrekkes av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om eg skriver det riktig eller feil er no knekkande likegyldig. vi seier konservatorie her. Og eg skal på opptaksprøver på UiA og Griegakademiet.

å vere musikkelsker eller ikkje blir ikkje begrensa av rettskrivinga ;)

Det er ikke knekkende likegyldig for meg. Er du 24 år og så levende opptatt av noe som du sier, så ville jeg forvente at du faktisk visste hva det du drev med het.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke knekkende likegyldig for meg. Er du 24 år og så levende opptatt av noe som du sier, så ville jeg forvente at du faktisk visste hva det du drev med het.

som eg sa, vi kaller det konservatorie her. Det skrives kanskje UM.

Er ganske ny med terminologiane inne klassisk musikk. Tok en test hos en lærer for ei stund sia for å finne ut kva type musikk stemma mi passa best til. Trudde eg da passet best til rock, men etter det så hadde eg visst meir potensiale innen klassisk. Har hørt på metal sia eg var 12 år, og klassisk begynte eg å lytte til for 1-2 år sidan. Fortsatt masse ord og navn eg ikkje har peil på, men det har absolutt overhode ingenting med kor godt eg liker musikk. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers: Du skriver ikke noe om utdanning. Jeg liker høyt utdannede menn.

Og han må veldig gjerne være litt litteraturinteressert. Jeg synes også det er viktig at han er klar på å gjøre 50 prosent av husarbeidet når vi flytter sammen, og at han er ryddig.

Enig i dette! Høy utdanning, minimum tre år på høyskole eller universitet, helst master. (det har jeg). Men det gjelder jo meg, og det kommer an på hvor mye utdanning den andre har, da. Reflekterte menn er bra!

Og hvis du er litt rotete så er det ekstremt negativt når det gjelder husarbeid. I 2009 må menn vaske klær og hus like ofte som kvinnen de vil dele livet med. Pluss hvis man ikke bidrar føler hun seg som moren din, ikke sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo en god pekepinn på hvor attraktiv du er når du går ut på byn(?). Har du lett for å sjekke, så er du attraktiv.. Hvis det aldri blir noe på deg, vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utsjånad:

Er 184cm høg.

Blå auge

Mørkeblondt hår

Lys hud, ikkje bleik.

Har pen utsjånad

Pent smil

Hobby:

Trener 4 ganger i veka

Synger Bass i kor

1 gang i veka

Litt TV-serier må nytes

Personlighet:

Har normal sjølvtillit

ganske utadvent

Morroklump, eg er morsom, seier masse rart, og kan gi folk så masse latter dei får vondt i magen.

Dagdrømmer

Ustrukturert

Har utstråling og sjarm

Kan hoppe fra prosjekt til prosjekt, er ikkje alltid like flink å fullføre ting.

95% ærlig.

Kan vere ganske frekk, dei som ikkje kjenner meg kan misforstå mine humoristiske strofer.

Har masse sjølvironi, elsker å bli kødda med, syns det er gøy når folk kjem med frekkiser tilbake.

Barn har eg hatt lyst på lenge, men det er jo ikkje noke eg vil kreve skal presses ut :P alt til sin tid.

Humoren min kan vel sies at den er av den svartere sorten, og spydig. Endel spøker går litt på andre sin bekostning, men sånt gjer eg kun mot folk eg kjenner, og veit at dei har sjølvironi til å tåle litt tøys. Og det er kjempe gøy når folk gir litt tilbake. Er alltid glad og i supert humør.

Ja, struktur er noke eg jobber med å forbedre, har komt seg betraktlig siste 6mnd.

Det er klassisk musikk eg synger, eg er Bass-Bariton. Elsker musikk.

Klassisk musikk er kultur. Ang politikk, så har eg vert leder av eit lokal lag her eg bur i Unge Høgre. Som jobb så er eg noke ala daglig leder, og skal jobbe som det ut året før eg skal begynne på musikk konservatorie.

av bøker så er eg svært svært svært glad i eldre historie. spes 1000-1300 tallet. Jan Guillou, Ken Follet er gode eksempel.

Min drøm er jo å kunne leve av å synge, å vise min lidenskap i musikken.

Musikk gir meg gode følelser, det gir meg store følelser. Musikken gir og gir, og går aldri tom. Så eg håper eg engang finner ei dame som setter pris på mine evner, og kan dele min lidenskap med ho.

Takker for bra svar Gjest :) Herlig!

Rødt: Varsellampene blinker (eller bare ikke mine preferenser)

Grønt: Veldig positive ting

Varsellampene blinket når du nevnte Høyre, ja...uff uff... og jeg er personlig mer fysisk tiltrukket av den høye mørke mannen, derfor ikke grønt på alt av utseendet ditt!

Og nå skal det nevnes at jeg også er forlovet! Men jeg er bare 20 år og synes faktisk dette med barn er veldig positivt i motsetning til disse damene på nærmere 30.. men det er meg, da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar ;)

for å ta utdannelse, så er eg utdannet Serviceelektroniker, har i tillegg militærtjeneste, utdannet der som Sanitetssoldat, og var i luftforsvaret.

Gikk tidligere på automasjons ingeniør, men eg fullførte ikkje alle 3 åra, da eg bestemte meg for å satse på musikk. Og i firmaet eg jobba deltid i tilbydde meg ein super jobb til eg begynner på skule igjen, så var det grei deal for min del. Visst ikkje musikk går for meg, så fortsetter eg videre på den utdannelsen. tok alle eksamener eg rakk, så det er berre å fortsette der eg slapp =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Utsjånad:

Er 184cm høg.

Blå auge

Mørkeblondt hår

Lys hud, ikkje bleik.

Har pen utsjånad

Pent smil

Hobby:

Trener 4 ganger i veka

Synger Bass i kor

1 gang i veka

Litt TV-serier må nytes

Personlighet:

Har normal sjølvtillit

ganske utadvent

Dagdrømmer

Ustrukturert

Har utstråling og sjarm

Kan hoppe fra prosjekt til prosjekt, er ikkje alltid like flink å fullføre ting.95% ærlig.

Det meste hørtes veldig bra ut, bortsett fra det i uthevet fet skrift.

(Ifølge min smak da...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjestdeluxe
Det er sant, gutt som er aktiv i Unge Høyre er ikke attraktivt!

Jo da, høres bra ut det, filantropen :)

Du får deg nok en ressurssterk, positiv, veldig søt og intelligent jente - smart i klesstilen og engasjert i samfunnet rundt seg. Kanskje en siviløkonom som utfyller deg på visse områder.

A catch ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt så kritiske snuppene var her, da! Synes du høres ut som en veldig ok fyr, jeg!

Var det jeg tenkte da jeg leste dette også..

Du finner deg nok ei fin og snill jente etterhver og da er det hun mener som teller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendetmessig utifra det du nevner her har jeg ingenting negativt å si.

For meg ville musikken blitt et problem, kor og klassiskt er en stor turn off.

Du har også alt for mange aktiviteter til at jeg kunne sett meg selv få en "stor nok" plass når man i tillegg skal legge inn skole/arbeid osv.

95% ærlig funker ikke, 100% ellers sier jeg nei takk.

Morroklomp, liker å bli køddet med og å være frekk passer heller ikke til meg.

Ryddighet er ganske fint, og en mengde struktur er også nødvendig.

Nå er jeg ikke singel og eldre enn 24, men svarte alikevel jeg, jente er jeg jo tross alt!

ps, jeg er en av de jentene som syns at det er fint å vite at partneren vil ha barn og ønsker å gifte seg osv osv. Man kommer etterhvert inn i en alder hvor man innser at om man skal på et punkt ha barn må man enten få det med den partneren man har nå. Eller stå som singel og på leting når man er 35 og så skulle inn i et forhold som gjerne skal vare en stund før man får barn, og vips kryper man nærmere 40 før man kan få unger.

For meg kom disse tankene når jeg var 24, ettersom jeg gjerne vil ha mitt første barn før jeg er 30. Så jeg syns det er veldig positivt at du alt nå vet du ønsker barn etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...