Gå til innhold

Kor attraktiv er eg ?

filantropen

Anbefalte innlegg

Kunne vert litt morro å vite, og å skrive det her gir litt perspektiv også.

Utsjånad:

Er 184cm høg.

Har trent kropp, men litt kosemage.

Blå auge

Mørkeblondt hår

Lys hud, ikkje bleik.

Har pen utsjånad

Pent smil

Hobby:

Trener 4 ganger i veka

Sangøving 2-3 ganger i veka

Synger Bass i kor

1 gang i veka

Litt TV-serier må nytes

PC (litt, nesten slutta med dataspel)

Personlighet:

Har normal sjølvtillit

ganske utadvent

Morroklump, eg er morsom, seier masse rart, og kan gi folk så masse latter dei får vondt i magen.

Ikkje sjalu (aldri vert hittil)

Lidenskaplig opptatt av musikk

Ambisiøs, kompis seier eg har ambisjoner og pågangsmot som kan flytte fjell.

Lyst på unger, har hatt lyst i fleire år.

Dagdrømmer

Kan bite over for masse på engang

Ustrukturert

Ikkje verdens mest ryddige

Har utstråling og sjarm

Kan hoppe fra prosjekt til prosjekt, er ikkje alltid like flink å fullføre ting.

95% ærlig.

Hater å såre folk eg bryr meg om

Kan vere ganske frekk, dei som ikkje kjenner meg kan misforstå mine humoristiske strofer.

Har masse sjølvironi, elsker å bli kødda med, syns det er gøy når folk kjem med frekkiser tilbake.

Prøver alltid å bli bedre på alt, vil bli så god som eg kan.

Vart nokre linjer, så no er eg spent om det blir respons ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ok, siden du spør, kan jeg jo prøve å være så ærlig som mulig! :)

Dealbreakerne for meg er at du har lyst på barn, samt at du virker lite kulturell/allmenndannet, og dermed kanskje mangler litt "dybde". Dessuten er jeg ikke altfor begeistrert for selverklærte moroklumper.

Hilsen ei jente/kvinne på 26.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, siden du spør, kan jeg jo prøve å være så ærlig som mulig! :)

Dealbreakerne for meg er at du har lyst på barn, samt at du virker lite kulturell/allmenndannet, og dermed kanskje mangler litt "dybde". Dessuten er jeg ikke altfor begeistrert for selverklærte moroklumper.

Hilsen ei jente/kvinne på 26.

Kva du legger i allmenndannet da?

Selverklærte morroklump er vel kanskje litt sannhet, men det er jo ikkje sånn at eg går inn for å vere midtpunkt, er vel meir gledespreder =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min type. Frelste musikkgutter er turn off, mitt inntrykk er at de ofte er "se på meg, jeg er såå cooooool" mens de sprader rundt med en påtatt "avslappet" kroppsholdning. Vennene er seff noen liknende mtv-kopier. Ei heller liker jeg klovne-typer. Dessuten får jeg en følelse av at du har et sløvt forhold til det å holde avtaler, eller melder avbud i siste liten. Men herregud, er sikkert mange jenter som vil ha en som deg ... Lawl

Jente, 20 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lila_*

Ikke at man kan dømme korrekt ut fra det lille du skriver, men her er mitt svar som en 25 år gammel kvinne:

At du har veldig lyst på barn er negativt for meg, er det noe du ser for deg å få fortest mulig så er det en helt klar dealbreaker. Jeg har ikke lyst på barn i nærmeste fremtid, og det er godt mulig jeg aldri får lyst på det.

Jeg er også skeptisk til selverklærte moroklumper. Men jeg liker jo folk som er morsomme, for all del! Men ikke når det blir krampaktig eller når man alltid skal være klassens klovn i enhver situasjon.

Liker at du kan være litt frekk, men jeg tror kanskje jeg liker dem enda frekkere. Da tenker jeg litt på nicket ditt, jeg er nemlig en misantrop og foretrekker å henge med likesinnede, bitre mennesker.

Ustrukturert er minus, for jeg er ganske strukturert og ansvarlig og har vært sammen med nok slabbedasker og hippier og frie kunstnersjeler. At de ikke klarer å betale alle regninger, rekke et fly, komme presis til avtaler eller fullføre utdannelsene sine er stort turn off. Jeg synes det er pluss at du er ambisiøs, men det hjelper ikke så mye når man ikke er flink til å fullføre.

Lidenskap for musikk er TOPP! Men spørs jo litt på hva slags musikk? Og jeg synes det mangler litt mer dybde og kultur kanskje, f eks en interesse for politikk eller filosofi eller lidenskap for å lese bøker og lære osv.

Ellers høres du unektelig svært kjekk ut utseendemessig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min type. Frelste musikkgutter er turn off, mitt inntrykk er at de ofte er "se på meg, jeg er såå cooooool" mens de sprader rundt med en påtatt "avslappet" kroppsholdning. Vennene er seff noen liknende mtv-kopier. Ei heller liker jeg klovne-typer. Dessuten får jeg en følelse av at du har et sløvt forhold til det å holde avtaler, eller melder avbud i siste liten. Men herregud, er sikkert mange jenter som vil ha en som deg ... Lawl

Jente, 20 år

Takk for svar frøken! Er heldigvis ikkje en av den typen som oppfører seg sånn. Det passer ikkje inn med musikk stilen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendemessig er det umulig å si for meg, det kommer jo an på hvordan ansikt du har:) Du er sikkert nydelig, da :)

Når det gjelder at humoren din blir misforstått er det negativt, da tenker jeg at du ikke er så flink med folk, kanskje litt sosialt uintelligent(?). Om morroklumper er gjerne veldig glade i sin egen stemme, noe av det jeg finner ufattelig tiltrekkende er menn som lytter!

Ellers med hobbyer så hadde du nok ikke passet sammen med meg, men det er jo mange glade korjenter ute og går, da. Men samtidig, gutter som er lidenskapelig opptatt av musikk er gjerne irriterende å bo med, jeg har en sånn hjemme og jeg får aldri hørt på musikken min lenger.. Ipod lenge leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne vert litt morro å vite, og å skrive det her gir litt perspektiv også.

Utsjånad:

Er 184cm høg.

Har trent kropp, men litt kosemage.

Blå auge

Mørkeblondt hår

Lys hud, ikkje bleik.

Har pen utsjånad

Pent smil

Hobby:

Trener 4 ganger i veka

Sangøving 2-3 ganger i veka

Synger Bass i kor

1 gang i veka

Litt TV-serier må nytes

PC (litt, nesten slutta med dataspel)

Personlighet:

Har normal sjølvtillit

ganske utadvent

Morroklump, eg er morsom, seier masse rart, og kan gi folk så masse latter dei får vondt i magen.

Ikkje sjalu (aldri vert hittil)

Lidenskaplig opptatt av musikk

Ambisiøs, kompis seier eg har ambisjoner og pågangsmot som kan flytte fjell.

Lyst på unger, har hatt lyst i fleire år.

Dagdrømmer

Kan bite over for masse på engang

Ustrukturert

Ikkje verdens mest ryddige

Har utstråling og sjarm

Kan hoppe fra prosjekt til prosjekt, er ikkje alltid like flink å fullføre ting.

95% ærlig.

Hater å såre folk eg bryr meg om

Kan vere ganske frekk, dei som ikkje kjenner meg kan misforstå mine humoristiske strofer.

Har masse sjølvironi, elsker å bli kødda med, syns det er gøy når folk kjem med frekkiser tilbake.

Prøver alltid å bli bedre på alt, vil bli så god som eg kan.

Vart nokre linjer, så no er eg spent om det blir respons ;)

Har uthevet det jeg synes et attraktivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i et forhold allerede, men mitt syn som 26 år gammel kvinne;

- En mann som vil ha barn, spesielt en som vil ha barn fort, er overhodet ikke aktuell. Jeg er så uheldig å ha en kjæreste nå som ønsker seg barn - men ikke fortalte meg om det før vi ble samboere - og dette har vært vårt største problem så langt i forholdet. Tilslutt ble vi enige om å legge det på is i et par år og tenke over saken, etter mange og hete diskusjoner. Joda, det fins nok jenter på din alder som gjerne vil ha barn fortest mulig, men det er minst like mange som ikke vil ha dem på lenge enda - eller aldri.

- 95% ærlig er 5% for lite.

- Morsom er flott, men jeg krever også at en mann kan være alvorlig når det trengs. En fleip når jeg prøver å snakke om noe alvorlig er veldig ødeleggende. Sier ikke at du er sånn, men fikk det inntrykket.

- Du er veldig opptatt - kjærestekvelder med bare kos er viktig for meg.

- Glad i musikk er flott - men dersom du vil diskutere i det vide og brede hvorfor din musikk er bedre enn min; neitakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ikke at man kan dømme korrekt ut fra det lille du skriver, men her er mitt svar som en 25 år gammel kvinne:

At du har veldig lyst på barn er negativt for meg, er det noe du ser for deg å få fortest mulig så er det en helt klar dealbreaker. Jeg har ikke lyst på barn i nærmeste fremtid, og det er godt mulig jeg aldri får lyst på det.

Jeg er også skeptisk til selverklærte moroklumper. Men jeg liker jo folk som er morsomme, for all del! Men ikke når det blir krampaktig eller når man alltid skal være klassens klovn i enhver situasjon.

Liker at du kan være litt frekk, men jeg tror kanskje jeg liker dem enda frekkere. Da tenker jeg litt på nicket ditt, jeg er nemlig en misantrop og foretrekker å henge med likesinnede, bitre mennesker.

Ustrukturert er minus, for jeg er ganske strukturert og ansvarlig og har vært sammen med nok slabbedasker og hippier og frie kunstnersjeler. At de ikke klarer å betale alle regninger, rekke et fly, komme presis til avtaler eller fullføre utdannelsene sine er stort turn off. Jeg synes det er pluss at du er ambisiøs, men det hjelper ikke så mye når man ikke er flink til å fullføre.

Lidenskap for musikk er TOPP! Men spørs jo litt på hva slags musikk? Og jeg synes det mangler litt mer dybde og kultur kanskje, f eks en interesse for politikk eller filosofi eller lidenskap for å lese bøker og lære osv.

Ellers høres du unektelig svært kjekk ut utseendemessig =)

Barn har eg hatt lyst på lenge, men det er jo ikkje noke eg vil kreve skal presses ut :P alt til sin tid.

Humoren min kan vel sies at den er av den svartere sorten, og spydig. Endel spøker går litt på andre sin bekostning, men sånt gjer eg kun mot folk eg kjenner, og veit at dei har sjølvironi til å tåle litt tøys. Og det er kjempe gøy når folk gir litt tilbake. Er alltid glad og i supert humør.

Ja, struktur er noke eg jobber med å forbedre, har komt seg betraktlig siste 6mnd.

Det er klassisk musikk eg synger, eg er Bass-Bariton. Elsker musikk.

Klassisk musikk er kultur. Ang politikk, så har eg vert leder av eit lokal lag her eg bur i Unge Høgre. Som jobb så er eg noke ala daglig leder, og skal jobbe som det ut året før eg skal begynne på musikk konservatorie.

av bøker så er eg svært svært svært glad i eldre historie. spes 1000-1300 tallet. Jan Guillou, Ken Follet er gode eksempel.

Min drøm er jo å kunne leve av å synge, å vise min lidenskap i musikken.

Musikk gir meg gode følelser, det gir meg store følelser. Musikken gir og gir, og går aldri tom. Så eg håper eg engang finner ei dame som setter pris på mine evner, og kan dele min lidenskap med ho.

Takker for bra svar Gjest :) Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang politikk, så har eg vert leder av eit lokal lag her eg bur i Unge Høgre.

Oh, det har vært deal breaker for meg tidligere.. Sorry! Men smaken er som baken :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i et forhold allerede, men mitt syn som 26 år gammel kvinne;

- En mann som vil ha barn, spesielt en som vil ha barn fort, er overhodet ikke aktuell. Jeg er så uheldig å ha en kjæreste nå som ønsker seg barn - men ikke fortalte meg om det før vi ble samboere - og dette har vært vårt største problem så langt i forholdet. Tilslutt ble vi enige om å legge det på is i et par år og tenke over saken, etter mange og hete diskusjoner. Joda, det fins nok jenter på din alder som gjerne vil ha barn fortest mulig, men det er minst like mange som ikke vil ha dem på lenge enda - eller aldri.

- 95% ærlig er 5% for lite.

- Morsom er flott, men jeg krever også at en mann kan være alvorlig når det trengs. En fleip når jeg prøver å snakke om noe alvorlig er veldig ødeleggende. Sier ikke at du er sånn, men fikk det inntrykket.

- Du er veldig opptatt - kjærestekvelder med bare kos er viktig for meg.

- Glad i musikk er flott - men dersom du vil diskutere i det vide og brede hvorfor din musikk er bedre enn min; neitakk.

Kunne gjerne tenkt med barn nå, men må ha riktig dame i livet og riktig tidspunkt. En skal jo aldri presse partneren.

Eg skreiv 95% fordi min erfaring er at 100% tåler ikkje folk. Små ufarlige kvite løgner, har eg lært meg å leve med. For å unngå usaklige og unødvendige ting.

blir fort det inntrykket ja, problemet blir faktisk litt sånn at eg ikkje alltid blir tatt seriøst når eg er det. Men eg klarer stortsett den balansen fint, er kanskje litt tidlig ute med å prøve å oppmuntre folk, men eg får vertfall alltid personen i godt humør igjen.

Eg er vant med at min musikk blir sett på som kjedelig, så all diskusjon om temaet musikk tar eg kun med folk med samme lidenskap ;) folk som påtvinger andre sin musikk og meining er tøys som du seier =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, det har vært deal breaker for meg tidligere.. Sorry! Men smaken er som baken :gjeiper:

he he he ;) smaken er absolutt som baken, avogtil er det eit enormt hull i midten, og spesielt på venstre siden. tihi :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...