Gå til innhold

Sengeveting - undersøkelse - alarm

Anbefalte innlegg

Gjest trett....
Skrevet

Har en gutt på åtte som aldri har vært tørr om natten, vi startet med alarm i sommer men ingen suksess. Så jeg lurer på dere som har barn som er sengevetere når og hva slags undersøkelser har legen deres gjort? Vår tilbyr bare medisin uten å ta noen undersøkelser...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv verdt sengevæter.. Legen gjør ikke de særlige undersøkelsene. De forteller MULIGENS om hva en kan prøve,og hvilke alternativer det finnes.

Jeg hadde en time på sykehus der de førte ett rør inn i blæra mi, fulgte den med vann, for å se hvor mye den kunne ta, før det "rant over." nå i voksen tid har jeg sjønt at det var et kateter. Da fant de ut at jeg hadde liten blærekapasitet, som da ikke var overaskende. Jeg skulle egentlig gå flere ganger, men jeg nekta...

Vet ikke om jeg husker alle tingene jeg prøvde. Alarm, medisiner av og på, belønning. fotterapi, homopat. en ting som bare vibrert(så ut som ett bind)...alarm igjen... medissiner igjen...ikke drikke om kvelden...

Min aller siste gnag som sengevæter var da jeg var gravid. hadde samboer.

19 år.. da husker at jeg tenkte: barnet blir sikkert tørt før eg på natta. for meg har det vert veldig sårt.. spesielt når mamma "dro" meg rundt over alt for å prøve.. selvfølgelig ville jeg ikke ha det sånn. men etter 19 år.. orket jeg ikke mer...

håper det går over raskt. og lykke til.. jeg ville bare dele mine erfaringer til deg, bare fra ett barns side. ikke trå for hardt... :) lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...