Gjest Gjest_leimeg_* Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Jeg har vært ganske så dårlig i magen i det siste (ikke helt unormalt til og være meg, sliter en del med tarmen - men har sjekket det og det er ikke betennelse eller andre konkrete ting å finne). Nå gikk jeg på do for kanskje 8 gang i dag, og dret i en god stund. Så når jeg skal trekke opp sjekker jeg dassen, og ser at det ligger masse store lyse klumper der og flyter (akkurat som det ser ut når man har spydd). I tillegg STINKER det spy, og det lukter ikke avføring whatsoever. Hadde jeg kommet inn i leiligheten og kjent lukten hadde jeg vært 100% sikker på at noen hadde spydd og det hadde ikke falt meg inn å tenke at det var avføring. Er dette vanlig?? Flere som har opplevd det?
Minttu Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Jeg har ikke peiling, men det høres ikke helt bra ut egentlig.. Jeg ville nå ha dratt til legen en tur!
Gjest Gjest_Studine_* Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Har opplevd det samme selv, etter en langvarig periode med omgangssyke. Betyr nok bare at maten går så fort gjennom tarmene dine at fordøyelse av innholdet fra magesekken nærmest ikke finner sted. Dette er hverken bra eller normalt. Har du feber/kvalme/magesmerter og føler deg slapp i tillegg? Hvor lenge har du vært dårlig i magen?
Gjest bente85 Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Det høres ut som at maten din ikke har blitt ordentlig fordøyd. Min avføring så slik ut tidligere i år da jeg slet med omgangssyke i en ukes tid. Har du vært syk lenge og sliter med noen plager i tillegg til dette, så bør du dra til legen.
Gjest Chiffon Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Da drar du til legen, rett og slett
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2013 #6 Skrevet 22. mars 2013 Fant du ut av hva det var?? Jeg hadde det sånn i mårrest! Hadde skikkelig vondt i magen også. Skal bestille time til legen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå