Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! Jeg lurer litt på om det er noen om har en veldig god deo og anbefale til den store dagen. Helst en som er luktfri ( vil ikke at den skal overdøve parfymen). Og en som hjelper mot svetting.

På forhånd tusen takk for tips :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se om du finner en i samme merke som parfymen. :blunke:

Skrevet

Jeg bruker Déodorant Douceur fra Biotherm (roll-on), og er kjempefornøyd med den. Luktfri, og god for sensitiv hud. I tillegg er den selvfølgelig god mot svette.

Koster ca 140 kr på parfymerier.

Skrevet
Jeg bruker Déodorant Douceur fra Biotherm (roll-on), og er kjempefornøyd med den. Luktfri, og god for sensitiv hud. I tillegg er den selvfølgelig god mot svette.

Koster ca 140 kr på  parfymerier.

:enig:

Eneste du må være forsiktig med er at den setter veldig mange hvite merker, men det er kanskje ikke det største problemet i en hvit brudekjole...

Piglet

Skrevet

Cosmica på apoteket har veldig svak duft (den parfymerte, har også uparfymert), og setter ikke flekker på klær.. prøv den ut en stund uansett hvilken før du bestemmer det.

Skrevet

Stop 24 - uparfymert og kjempeeffektiv antiperspirant som kjøpes på apotek.

Skrevet

:enig:

Eneste du må være forsiktig med er at den setter veldig mange hvite merker, men det er kanskje ikke det største problemet i en hvit brudekjole...

Piglet

Bocage fra Lancome setter ikke merker på klær, den er dessuten veldig mild i duften, Biotherm er litt mildere, og er derfor min favoritt likevel, men er det snakk om merker på klær er Lancome likevel bedre.

Skrevet

Intet annet enn Yerka på den store dagen. Regner med at det blir en del nerver, og da er det greit å vite at en har garanti for å ikke svette under armene i det hele tatt!

Skrevet
Se om du finner en i samme merke som parfymen.  :blunke:

Slike er ofte kun deodorant (god lukt), og ikke anti-perspirant (som motvirker svette). Ihvertfall de jeg har (Laura og Venezia)

Skrevet

Slike er ofte kun deodorant (god lukt), og ikke anti-perspirant (som motvirker svette). Ihvertfall de jeg har (Laura og Venezia)

De fleste Deodorantene til Oriflame som tilhører en parfyme er i hvertfall Antiperspiranter.

Deo-sticken til Eternety også. (CK) :blunke:

Skrevet

Okidoki. Men verdt å sjekke ut. Synes forøvrig det er rart at ikke alle er anti-perspiranter.

Skrevet
Okidoki. Men verdt å sjekke ut. Synes forøvrig det er rart at ikke alle er anti-perspiranter.

I de aller fleste Antiperspiranter, så er det "Alluminium" og det er ikke så bra for de med allergier. Tenker spes. på nikkelallergi.

Skrevet

Men de fleste deoer er jo anti-p. Synes det er rart at så mange parfyme deoer ikke er det. God lukt er ikke nok!

Skrevet
Intet annet enn Yerka på den store dagen. Regner med at det blir en del nerver, og da er det greit å vite at en har garanti for å ikke svette under armene i det hele tatt!
:enig: :enig:
Gjest karveloke-ikkeinnlogget
Skrevet
:enig: :enig:

hva er Yerka?

Skrevet

Vil absolutt anbefale Bocage fra Lancôme!

Men har hørt mye om denne Yerka oxo.Bare aldri sjekket den ut selv , for jeg er så fornøyd med Bocage.

Skrevet

hva er Yerka?

Gjør et søk på Yerka og du får tusen treff...

Altså; Yerka er et rosa vidundermiddel man kan smøre hvor som helst på kroppen - der man smører svetter man ikke!!

Skrevet

Jeg brukte jerka som jeg stoler 100 prosent på at virker.

På vår varme brullupsdag var det ikke antydning til fukt eller lukt hos meg.

Skrevet

Hvor kan jeg kjøpe yerka?

Apotek?

Parfymeri?

Skrevet

Du får kjøpt noe som heter alluminiumsklorid 25 % på apoteket. Det er en roll-on som du kan bruke noen dager før bryllupet (om natten). Vet ikke hvordan den teknisk fungerer men den gjør at du ikke svetter.... :o

Gå innom et apotek og hør med de....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...