Gjest Sugefisken Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Hei hei. Typen hadde bursdag for noen dager siden, og eg ville gi han ein "gave". Noe han aldri hadde fått gjort/opplevd før. Så eg lot han komme i munnen min. Det er første gang eg har latt noen komme i munnen min bare så det er sagt. Tingen er at eg følte det blei litt mislykka, for både meg og han. Han spruter nemlig ikkje, det ... renner meir ut av penisen. Så når han kom så kjente eg bare noe varmt som begynte fylle opp munnen min. Han pleier alltid komme ganske mye, så han fikk ikkje fullført i munnen min 100%. Eg vil ikkje svelge (og uansett om eg hadde svelgt så hadde eg sikkert spydd), så eg måtte "avbryte" midt i tømmingen og spytte ut og ronke han heilt ferdig. Følte meg passe dust når eg brakk meg og spytta ut sæden på han, såg vel neppe lekkert ut. Eg blir kvalm av å tenke på sæd i munnen, men vil jo gjøre det for han. Kjenner at etter han har tømt seg på brystene mine og eg "scooper" det opp med hånda, så begynner eg nesten å brekke meg når eg tenker på å ha det i munnen. Hvordan overkomme brekningene/kvalmen? Huff, kjenner eg blir litt dårlig av å tenke på det
waco Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Du må svelge og samtidig like smaken av ham hvis du skal komme over kvalme og brekningsfornemmelsene. Kanskje det er en tilvenningssak?
Suzy Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Beste tipset jeg kan komme med er å svelge unna med en gang, da rekker du ikke å kjenne noe særlig på smaken. Om du samler i munnen og må svelge hele kladasen tilslutt så kan det føles litt overveldende. Og de fleste spruter strengt tatt ikke - det renner og spruter litt om hverandre
Gjest fysj Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Jeg svelger ikke.. Fysj... Lurer på om mannfolka selv har smakt sæden sin ?? Jeg liker godt å suge, men svelger ikke..
Suzy Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Jeg svelger ikke.. Fysj... Lurer på om mannfolka selv har smakt sæden sin ?? Jeg liker godt å suge, men svelger ikke.. Jeg syns det er så stas med folk som kommer med konstruktive tilbakemeldinger og virkelig svarer på det trådstarter spør om jeg
Gjest bob Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Det du gjorde hørtes ganske turnon ut, sett bort i fra brekkingen. Personlig synes jeg ikke det er digg å få blowjob om dama tydelig viser at hun ikke liker det. Prøv å venne deg til smaken. Skal være enig at sæd ikke akkurat smaker sjokolade (ja har smakt), men det "glidemiddelet" som kommer ut før sæden smaker jo ikke så gale. Forresten kan jeg si at når jenter kommer, så smaker det ikke akkurat sjokolade av fitta da heller, men jeg slikker likevel hvis jeg liker dama. Er bare en tilvenningssak. Jeg sammenligner det med øl. Ingen liker sin første aller sipp av øl, men etterhvert blir det bare bedre og bedre helt til du blir alkoholiker. Slik mener jeg det er med fitte, og slik er det nok også for jenter og pikk. Ja, jeg har filosofert mye over dette...
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 Hvis du syns det er så ubehagelig ville jeg latt være å svelge om jeg var deg. Og gjøre om du gjorde før.
felgen Skrevet 3. september 2009 #9 Skrevet 3. september 2009 sier han fra når han kommer? hvis han ikke gjør det, så be han gjøre det så du er litt forberedt på det som kommer i tilfelle..
Kiyo Skrevet 3. september 2009 #10 Skrevet 3. september 2009 Sæd smaker ikke alltid noe særlig, spesielt hvis typen har spist junk food elns. Så jeg tar alltid staken så langt bak i munnen som jeg klarer og svelger unna med en gang det kommer. Kommer det ikke sæd på tunga kjenner man ikke smaken
Gjest sugefisken Skrevet 3. september 2009 #11 Skrevet 3. september 2009 Du må svelge og samtidig like smaken av ham hvis du skal komme over kvalme og brekningsfornemmelsene. Kanskje det er en tilvenningssak? Eg klarer ikkje få meg til å svelge det, mental sperre eller noe Syns det er litt ekkelt å tenke på hva det er liksom.. Masse små celler som svirrer rundt... Beste tipset jeg kan komme med er å svelge unna med en gang, da rekker du ikke å kjenne noe særlig på smaken. Om du samler i munnen og må svelge hele kladasen tilslutt så kan det føles litt overveldende. Og de fleste spruter strengt tatt ikke - det renner og spruter litt om hverandre Han spruter aldri, det renner hver gang. Så når han kommer renner det ut og fyller opp. Huff... Han kom 1-2 sekund før eg merka det var noe varmt i munnen så da var det for seint for munnen var fylt opp. Det du gjorde hørtes ganske turnon ut, sett bort i fra brekkingen. Personlig synes jeg ikke det er digg å få blowjob om dama tydelig viser at hun ikke liker det. Prøv å venne deg til smaken. Skal være enig at sæd ikke akkurat smaker sjokolade (ja har smakt), men det "glidemiddelet" som kommer ut før sæden smaker jo ikke så gale. Forresten kan jeg si at når jenter kommer, så smaker det ikke akkurat sjokolade av fitta da heller, men jeg slikker likevel hvis jeg liker dama. Er bare en tilvenningssak. Jeg sammenligner det med øl. Ingen liker sin første aller sipp av øl, men etterhvert blir det bare bedre og bedre helt til du blir alkoholiker. Slik mener jeg det er med fitte, og slik er det nok også for jenter og pikk. Ja, jeg har filosofert mye over dette... Pre-cummen er heilt grei, den takler eg. Skulle ønske typen min hadde villa smakt på seg sjøl, så han hadde visst hva det smaker som. Men det vil han jo ikkje. Liker å suge og gi han nytelsen, er bare den slutten som ikkje heilt stemmer overens med meg. Veit jo at fitte ikkje smaker så veldig digg det heller, har smakt meg sjøl. Men typen min liker det så det er jo greit, men det er sjeldent han slikker meg til eg kommer. Hvis du syns det er så ubehagelig ville jeg latt være å svelge om jeg var deg. Og gjøre om du gjorde før. Svelge vil eg som sagt ikkje gjøre, men blir kvalm når han tømte seg i munnen og eg spytta det ut, og blir litt små dårlig av å tenke på det nå også. Før har eg bare sugd han til han nesten kommer og ronka han ferdig. Men han likte jo at eg sugde han til han kom og eg veit han vil igjen. sier han fra når han kommer? hvis han ikke gjør det, så be han gjøre det så du er litt forberedt på det som kommer i tilfelle.. Ja, eg gav han beskjed om å gi tegn rett før han kom, men det tok jo noen sekunder før han kom. Prøvde justere så det kom mot innsida av kinnet (har hørt man får brekkninger om man treffer i ganen, så eg ville unngå å brekke meg, men det gikk jo ikkje heilt). Sæd smaker ikke alltid noe særlig, spesielt hvis typen har spist junk food elns. Så jeg tar alltid staken så langt bak i munnen som jeg klarer og svelger unna med en gang det kommer. Kommer det ikke sæd på tunga kjenner man ikke smaken La det inn mot kinnet så langt bak som eg kom, hadde opprinnelig tenkt å svelge det, men så fikk eg trangen til å brekke meg med ein gang eg merka sæden i munnen og da gikk det bare ikkje.
Gjest en kar Skrevet 7. september 2009 #12 Skrevet 7. september 2009 Om du ikke liker sæden og ikke får smaken på det er get jo andre måter. Om du presser litt under pungen hans med tommelen når han kommer "sperrer" du for sæden hans som skylles tilbake og kommer ut med urin v neste do besøk. Totalt ufarlig og han vil ikke merke noen forskjell annet en at han får nyte en flott orgasme mens du suger han gjennom hele opplevelsen og ingen problemer med brekninger eller noe sånt. Verdt et forsøk.
motown Skrevet 7. september 2009 #13 Skrevet 7. september 2009 Hei hei. Typen hadde bursdag for noen dager siden, og eg ville gi han ein "gave". Noe han aldri hadde fått gjort/opplevd før. Så eg lot han komme i munnen min. Det er første gang eg har latt noen komme i munnen min bare så det er sagt. Tingen er at eg følte det blei litt mislykka, for både meg og han. Han spruter nemlig ikkje, det ... renner meir ut av penisen. Så når han kom så kjente eg bare noe varmt som begynte fylle opp munnen min. Han pleier alltid komme ganske mye, så han fikk ikkje fullført i munnen min 100%. Eg vil ikkje svelge (og uansett om eg hadde svelgt så hadde eg sikkert spydd), så eg måtte "avbryte" midt i tømmingen og spytte ut og ronke han heilt ferdig. Følte meg passe dust når eg brakk meg og spytta ut sæden på han, såg vel neppe lekkert ut. Eg blir kvalm av å tenke på sæd i munnen, men vil jo gjøre det for han. Kjenner at etter han har tømt seg på brystene mine og eg "scooper" det opp med hånda, så begynner eg nesten å brekke meg når eg tenker på å ha det i munnen. Hvordan overkomme brekningene/kvalmen? Huff, kjenner eg blir litt dårlig av å tenke på det dere damer må ikke tro at det er så utrolig viktig for oss at dere svelger. Jeg synes det da er enda bedre å bli runka og at jeg tømmer sæden en annen plass enn der dama ikke vil ha den. Utrolig deilig å sprute over puppene eller andre steder;-)
Ulva Skrevet 7. september 2009 #14 Skrevet 7. september 2009 Om du ikke liker sæden og ikke får smaken på det er get jo andre måter. Om du presser litt under pungen hans med tommelen når han kommer "sperrer" du for sæden hans som skylles tilbake og kommer ut med urin v neste do besøk. Totalt ufarlig og han vil ikke merke noen forskjell annet en at han får nyte en flott orgasme mens du suger han gjennom hele opplevelsen og ingen problemer med brekninger eller noe sånt. Verdt et forsøk. Kanskje det var det som skjedde hos oss i går, blei jo heilt forfjamsa av at han ikkje sprutet, men kom så han måtte sette seg ned for å ikke gå i bakken (i dusjen, han står jeg sitter). Ikkje meininga å kuppe tråden din sugefisken, men jeg hadde tenkt å starte en tråd om dette, men trenger ikke det nå Men eg kan jo fortelle ka eg gjør når eg ikke føler for å svelge hele stasen, da suger eg han til eg merker han holder på å komme,lar han komme i ansiktet mitt, rundt munnen og tar siste spruten eller to i munnen. Han merker det ikkje før han ser att jeg har glasur rundt munnene at eg ikkje har tatt heile stasen, for når han kommer lukker han augene og er i sin egen verden til orgasmen nesten er over, så han kjenner ikkje forskjell... Men vi er veldig enig i at eg ikkje treng å svelge alt, men gjør det av og til for det
Rimmern Skrevet 7. september 2009 #15 Skrevet 7. september 2009 (endret) Jeg sammenligner det med øl. Ingen liker sin første aller sipp av øl, men etterhvert blir det bare bedre og bedre helt til du blir alkoholiker. Slik mener jeg det er med fitte, og slik er det nok også for jenter og pikk. Sorry, men du tar nok feil hvis du generaliserer totalt. Jeg likte fitte første gang jeg smakte det, og side den gang har jeg smart det så ofte og så mye som overhodet mulig. Øl likte jeg forøvrig også første gangen, men det gikk litt opp og ned i årene etter, til jeg i midten av tyveårene ble fullstendig ølhund. Forøvrig er det liten forskjell på fitta før og etter at hun kommer, annet enn at skjeden ofte blir enda litt våtere/glattere. Så lenge det ikke kommer ejakulat, så smaker fitta rimelig likt rett før, under og etter orgasmen. Og at fitte "ikke smaker noe særlig"? Ærlig talt - er du mann eller mus? Og til jenter/kvinner: Det er ikke noe must at dere svelger - det er en bonus. Men, blir man vant til kvinner som gjør det så kan det være et savn med noen som ikke liker det. Men det aller viktigste: IKKE SPYTT DET UT! Det er så ufattelig usexy at det kan nesten ikke beskrives. Hvis dere ikke liker spermen, så ikke ta det i munnen. Med ett unntak: Hvis dere tar ladningen i munnen og lar det renne ut over pikken mens dere suger forsiktig, så kan det være sexy. Men å spytte det ut i tørkepapir e.l., eller å løpe ut på badet og spytte det i vasken, er direkte usexy. Endret 7. september 2009 av Rimmern
leirbål Skrevet 7. september 2009 #16 Skrevet 7. september 2009 Ikke ta sæden hans i munne da. Ville du likt at han skulle gjøre noe for deg som han synes var skikkelig fælt, bare fordi mange tenner på det? Han vil nok heller ikke det. Så neste gang du vil overaske ham, gjør noe dere begge liker. Det blir nok en mye bedre overraskelse. (Eller du kan kjøpe en gave til ham istedenfor...)
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #17 Skrevet 7. september 2009 Det beste tipset til å ikke kjenne smaken er å innta en stor mengde alkohol før man skal kjenne smaken på sæd.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #18 Skrevet 7. september 2009 Du liker ikke å svelge fordi han kommer med veldig mye. Jeg har det på samme måte. Eksen min kom med "vanlig" mengde, så en gang jeg visste at det hadde gått maks et døgn siden sist han hadde kommet, lot jeg ham sprute i munnen min. Heldigvis for meg gikk satsen rett bak i halsen og rett ned, så jeg smakte ikke så mye på den. En annen gang fikk jeg alt i munnen og fikk ikke svelget med en gang, og det tar ikke så mange sekunder før det smaker...yuck. Med han jeg er sammen med nå er det umulig for meg å svelge. Selv om jeg svelger den første og kanskje til og med andre og tredje satsen er han fortsatt ikke ferdig... Jeg tror jeg kunne ha fylt et shotglass. :-P Det blir bare too much, så det blir nok med den ene gangen jeg prøvde... Du MÅ ikke kunne svelge! Særlig siden han ikke slikker deg til du kommer...det høres ut som noe du vil?
Gjest sugefisken Skrevet 8. september 2009 #19 Skrevet 8. september 2009 Om du ikke liker sæden og ikke får smaken på det er get jo andre måter. Om du presser litt under pungen hans med tommelen når han kommer "sperrer" du for sæden hans som skylles tilbake og kommer ut med urin v neste do besøk. Totalt ufarlig og han vil ikke merke noen forskjell annet en at han får nyte en flott orgasme mens du suger han gjennom hele opplevelsen og ingen problemer med brekninger eller noe sånt. Verdt et forsøk. Det skal eg prøve, takk for tipset Er det ett spesielt punkt eller? Presse litt hardt eller forsiktig (så vidt)? dere damer må ikke tro at det er så utrolig viktig for oss at dere svelger. Jeg synes det da er enda bedre å bli runka og at jeg tømmer sæden en annen plass enn der dama ikke vil ha den. Utrolig deilig å sprute over puppene eller andre steder;-) Det syns gubben min også, men han syns det var digg å komme i munnen min. Eg vil jo gjøre det, er derfor eg ber om råd til å overkomme brekninger og kvalmen. Kanskje det var det som skjedde hos oss i går, blei jo heilt forfjamsa av at han ikkje sprutet, men kom så han måtte sette seg ned for å ikke gå i bakken (i dusjen, han står jeg sitter). Ikkje meininga å kuppe tråden din sugefisken, men jeg hadde tenkt å starte en tråd om dette, men trenger ikke det nå Men eg kan jo fortelle ka eg gjør når eg ikke føler for å svelge hele stasen, da suger eg han til eg merker han holder på å komme,lar han komme i ansiktet mitt, rundt munnen og tar siste spruten eller to i munnen. Han merker det ikkje før han ser att jeg har glasur rundt munnene at eg ikkje har tatt heile stasen, for når han kommer lukker han augene og er i sin egen verden til orgasmen nesten er over, så han kjenner ikkje forskjell... Men vi er veldig enig i at eg ikkje treng å svelge alt, men gjør det av og til for det Gubben min liker å sitte ned hodet bakover og øynene lukket å bare nyte det, men liker å se på i det han kommer. Så det går ikkje heilt her. Men skal la han komme i ansiktet og se om han liker det, for da kan eg suge han lenger til det er reeeett før han kommer. Og til jenter/kvinner: Det er ikke noe must at dere svelger - det er en bonus. Men, blir man vant til kvinner som gjør det så kan det være et savn med noen som ikke liker det. Men det aller viktigste: IKKE SPYTT DET UT! Det er så ufattelig usexy at det kan nesten ikke beskrives. Hvis dere ikke liker spermen, så ikke ta det i munnen. Med ett unntak: Hvis dere tar ladningen i munnen og lar det renne ut over pikken mens dere suger forsiktig, så kan det være sexy. Men å spytte det ut i tørkepapir e.l., eller å løpe ut på badet og spytte det i vasken, er direkte usexy. Eg spytta på han :gjeiper: men det var fordi eg brakk meg og rakk ikkje papiret. Eg løper ikkje på badet for å spytte det ut, men om eg skal gjøre det igjen går det i papiret. Eg vil ta det i munnen om han vil prøve igjen, men eg nekter svelge. Ikke ta sæden hans i munne da. Ville du likt at han skulle gjøre noe for deg som han synes var skikkelig fælt, bare fordi mange tenner på det? Han vil nok heller ikke det. Så neste gang du vil overaske ham, gjør noe dere begge liker. Det blir nok en mye bedre overraskelse. (Eller du kan kjøpe en gave til ham istedenfor...) Eg gjorde det jo for å prøve, fordi eg veit han ville oppleve det minst ein gang. Eg syns ikkje det er sånn super fælt, det er bare det at eg blir kvalm og brekker meg ufrivillig. Hadde aldri tvingt han til å gjøre noe fælt, og han tvinger ikkje meg til det heller. Eg vil gjøre det, men fikk det ikkje til skikkelig siden eg blei litt dårlig. Eg liker jo å suge veldig godt. Hehe, har litt dårlig økonomi for tiden så det blir litt slike gratis gode gaver da. Det beste tipset til å ikke kjenne smaken er å innta en stor mengde alkohol før man skal kjenne smaken på sæd. Hehe, drikker sjeldent alkohol og liker ikkje drikke særlig Med han jeg er sammen med nå er det umulig for meg å svelge. Selv om jeg svelger den første og kanskje til og med andre og tredje satsen er han fortsatt ikke ferdig... Jeg tror jeg kunne ha fylt et shotglass. :-P Det blir bare too much, så det blir nok med den ene gangen jeg prøvde... Du MÅ ikke kunne svelge! Særlig siden han ikke slikker deg til du kommer...det høres ut som noe du vil? Hehe, kunne ikkje fylt ett shotglass med gubben sin sæd men han kommer ganske mye da. Huff :gjeiper: Han vil slikke meg til eg kommer, er bare det at det tar lengre tid for meg å komme ved slikking og fingring enn det gjør når eg utfører oral på han. Blir litt sliten i tunga og kjeven før den tid, så det blir til at det blir penetrering (tar meg mellom 2 og 10 minutter å komme da).
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 8. september 2009 #20 Skrevet 8. september 2009 Jeg har det akkurat slik som deg- klarer ikke tanken på å svelge. Og ikke under noen omstendigheter er jeg villig til å gjøre dette heller for å tilfredsstille typen. Sorry,men tror heller gutta vil ha en kåt jente som gjør forskjellig som begge liker,enn en som spytter ut i papir ved siden av ham og han VET ikke synes det er noe godt å svelge og derfor nesten brekker seg (skikkelig turnoff vil jeg tippe?)..Er som en sier her- få som tenker noe over det om du svelger eller ikke.. Du trenger ikke svelge. Synes du det er greit å få sæden i munnen da? For hvis du synes det, går det fint ann å suge slik at det blir godt for typen din å komme i munnen din og behagelig for deg ved å la sæden renne ned over penisen hans mens han kommer i munnen din. Det er helt sikkert godt å bli sugd mens han kommer (for da blir orgasmen sterkere) og til "det er helt over", og om du svelger eller ikke-kjenner han neppe forskjellen på. det kan kanskje en av dere gutter bekrefte.. eller ikke? Om du ikke vil at han skal komme i munnen din i det hele tatt, kan du f.eks massere ballene hans akkurat når orgasmen kommer eller slikke på det mest følsomme punktet øverst på penishodet samtidig som du runker lett. Disste teknikkene forsterker også orgasmen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå