Gå til innhold

Nam, nam, deilig, gift kropp

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gud, så deilig! Hadde min første ONS i helgen med en fyr som hadde DEN lekre kroppen. Han bodde på andre siden av Kjølen, og var gift og hadde ikke vært i Tigerstaden på tyve år. Så ham slipper jeg å høre noe mer fra. Lei av mannfolkmas nemlig. Kan ikke pule dem så mye som en gang, så blir det ringing daglig! Gutta tror visst at en runde med sex betyr at vi er gift eller no'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke pule dem så mye som en gang, så blir det ringing daglig! Gutta tror visst at en runde med sex betyr at vi er gift eller no'

Trodde det pleide å være omvendt jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg ikke hører noe mer fra ham, for han fikk verken navn eller nummer... og dessuten, han er jo gift og utro, så, neppe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva driver en person til trolling?

Provokasjon så man kan flykte fra realiteten, mellom linjene på dette infantile innlegget så ser jeg noe sårt -> derfor troller man seg stor.

A-jaj-ajaj-a-boff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud, så deilig! Hadde min første ONS i helgen med en fyr som hadde DEN lekre kroppen. Han bodde på andre siden av Kjølen, og var gift og hadde ikke vært i Tigerstaden på tyve år. Så ham slipper jeg å høre noe mer fra. Lei av mannfolkmas nemlig. Kan ikke pule dem så mye som en gang, så blir det ringing daglig! Gutta tror visst at en runde med sex betyr at vi er gift eller no'

Hei du. Jeg har da også en deilig og gift kropp og jeg kommer selvsagt ikke til å kreve noe av deg etter et møte i tigerstaden. Bare om vi møtes...er kravstor...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ganske selvmotsigende innlegg. Du skriver at du har hatt din første ONS, samtidig som du klager over mannfolkmas etter puling tidligere. Schizofren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får nok gjennomgå av en del kvinner her nå, tenker jeg. :fnise: Som jeg har skrevet i andre tråder, på lignende saker, så synes ikke jeg du har gjort noe galt. Du er singel og trenger ikke ta hensyn til noen andre enn deg selv. Det er ikke du som er utro. Det er faktisk den som er gift som må holde seg unna, fordi han har flere å ta hensyn til enn bare seg selv. Det er jo han som er utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ganske selvmotsigende innlegg. Du skriver at du har hatt din første ONS, samtidig som du klager over mannfolkmas etter puling tidligere. Schizofren?

Det var vel den først ons med DEN kroppen da.

Er helt enig med ts. Selv forteller jeg det også til min kjæreste. Det fortjener han virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

-Hva gjør du om du blir glad i og faller for ham da?

-Hva gjør du om du blir gravid med ham?

...med en gift mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så vanskelig?

1. Det var min første ONS. Alltid vært så anstendig og skulle helst kjenne folk litt først og sånt jeg, og treffe dem både før og etter og i det hele tatt.

2. Mannfolka har ringt meg ned etter ett knull, ja, uansett hvor lite interessert jeg har vært, eller særlig da.

3. Ble lei av maset og prøvde ONS og det var deilig befriende! (Dessuten hadde han en fantastisk kropp som jeg neppe hadde hatt sjans på ellers:-).

4. Nei, jeg faller faktisk ikke for en mann og forelsker meg i ham etter en times 'bekjentskap' og noen timer knulling. Så det er ikke noe problem, nei. Og om så skulle skje, jeg ser ham jo ikke mer, så det går nok veldig fort over.

5. Nei, jeg blir ikke gravid heller, skjønner du. Jeg er ikke akkurat 20 lenger for å si det sånn.

6. Og jeg er helt enig, det er HAN som er gift, JEG er single. Hadde sett det annerledes om jeg hadde regelrett lagt meg etter en gift mann for å huke ham inn i et forhold, men sånn var det overhodet ikke. Kanskje dama hans ikke burde ha sendt ham sulten alene på guttetur, eller kanskje han er en som fortjener å være sulten? Hva vet jeg, men faktisk ikke mitt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...