Gå til innhold

Hvorfor strømmer ikke menn hit?

Gjest Gjest_Johanna_*

Anbefalte innlegg

Jeg synes faktisk det er mye morsomt å lese her inne , også er det en del ting som opptar meg når det gjelder barn, familie etc. Stemningen er heller ikke så værst. Det er enda mer drittslenging og selvhevdende sullemikker på steder som diskusjon.no

*thumbs up*

ja... også er jeg vel svakt androgyn. Jeg synes ofte det er mye enklere å forholde meg til kvinner - dvs. det er kun inntil man evt. får lyst til å putte tissen sin inni dem :ler:

Ergo; din maskuline side er større enn din feminine - tross alt. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer mest på hvorfor de mennene som er her inne egentlig er her, på et forum som heter Kvinneguiden?

Er det fordi de er mer i kontakt med både sine maskuline og feminine sider mentalt sett og kanskje er litt lei mye av machokulturen på mer rendyrkede manneforum?

Eller er det fordi jegerinstinktene deres sier at her kan de faktisk fråtse i feminint bytte?

Eller er det fordi det faktisk ikke finnes så mange norske nettfora som ikke direkte reklamerer seg som sjekkefora?

Jeg synes forresten det er fint at det også er menn å diskutere med her. :)

Mann her... Er faktisk lutlei den overfladiske machokulturen og synes det som skrives her er mye mer intresant. Når det gjelder jaktinstinkt så kan jeg nevne at jeg er meget sjenert og har aldri sjekket opp en dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her... Er faktisk lutlei den overfladiske machokulturen og synes det som skrives her er mye mer intresant. Når det gjelder jaktinstinkt så kan jeg nevne at jeg er meget sjenert og har aldri sjekket opp en dame.

Herregud.....du har ikke vært mye i en "machokultur" om du aldri har sjekket opp en dame, og du er hva, 34 år?!! Da passer du bedre inn i en syklubb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ergo; din maskuline side er større enn din feminine - tross alt. :biggrin:

Nettopp. Det ser ut som om det kunne vært praktisk å være homofil, men det får jeg ikke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.....du har ikke vært mye i en "machokultur" om du aldri har sjekket opp en dame, og du er hva, 34 år?!! Da passer du bedre inn i en syklubb.

Fint at du tok deg bryet med å illustrere rexx' poeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg sjekker opp gutter stadig vell? Betyr det at jeg er macho det da? Mitt inntrykk er at menn og kvinner bytter mer og mer roller. Nei, sitte å vente på tafatte gutter nytter ikke, skal man møte noen må man ta saken i egne hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_fix_*
Jeg lurer mest på hvorfor de mennene som er her inne egentlig er her, på et forum som heter Kvinneguiden?

Er det fordi de er mer i kontakt med både sine maskuline og feminine sider mentalt sett og kanskje er litt lei mye av machokulturen på mer rendyrkede manneforum?

Eller er det fordi jegerinstinktene deres sier at her kan de faktisk fråtse i feminint bytte?

Eller er det fordi det faktisk ikke finnes så mange norske nettfora som ikke direkte reklamerer seg som sjekkefora?

Fordi jeg liker damer, og er nysgjerrig på hva dere har og si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en tiger som venter på at et feminint bytte skal bli uforsiktig ;)

Neida, det er ikke bare derfor jeg er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rimelig sjeldent inne og skriver, leser litt av og til, mye fordi det er litt variasjon her i forhold til andre fora. Er ikke enig i det en skrev tidligere, at forum med flere menn enn kvinner i har "overfladisk machokultur", synes ting blir diskutert på en mye mer rimelig og fornuftig måte der enn her. Har inntrykk av at nesten halvparten av det som blir skrevet på kvinneguiden er bastante, svart/hvite uttalelser, med ekstreme fordommer. Men samtidig så er det grunnen til at jeg registrert meg, for jeg ble så provosert av det at jeg ikke klarte å la være og svare.

Har ikke noe særlig interesse av at det er kvinnfolk her, det er mer diskusjonene jeg er ute etter, og her er det litt mer fart og spenning på det området på grunn av noen trangsynte idioter som henger her, enn på andre forum der man får for det meste intelligente svar når man stiller intelligente spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi strømmer jo hit ser det ut til?

Dette er jo kvinneguiden. Altså en guide til å forstå kvinner, og det trenger jeg visst. (eller var det guide for kvinner?) :)

Godt å vite. Jeg lurte på hvor velkomne vi egentlig er her.

Endret av romantisk mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Jeg lurte på hvor velkomne vi egentlig er her.

Dere er alle svært velkomne! :-)

Det er givende at dere er med i diskusjonene - bare damene her behandler dere ålreit og ikke disser meningene deres fordi dere er menn...det å være her kan hjelpe dere til å forstå kvinner bedre. Noe som sikkert behøves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Dere er alle svært velkomne! :-)

Det er givende at dere er med i diskusjonene - bare damene her behandler dere ålreit og ikke disser meningene deres fordi dere er menn...det å være her kan hjelpe dere til å forstå kvinner bedre. Noe som sikkert behøves.

....og det går selvsagt begge veier.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Før i tiden smugleste vi Det Nye for å skjønne hvordan damer funker, nå smugleser vi KG-forumet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg er innmari glad i damer. Og da lønner det seg å forstå dem bittelittegrann. Og det lærer jeg ikke ikke i FHM. Så derfor :)

Det betyr ikke at jeg tar alt som skrives her inne for god fisk. Noen ganger kan man lære vel så mye av å ta hensyn til gamle Bills linje om at "The lady doth protest to much, methinks" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer diskusjonene jeg er ute etter, og her er det litt mer fart og spenning på det området på grunn av noen trangsynte idioter som henger her, enn på andre forum der man får for det meste intelligente svar når man stiller intelligente spørsmål.

:) Håper du kan få det her av og til også. Det finns da tråder som er intelligente her og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor strømmer ikke single menn hit? Her kan de finner damer!

Kan dere ikke spre en link til kolleger, venner, familie og andre kjente + i Facebook?

Mest mulig tilgjengelighet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hvorfor strømmer ikke single menn hit? Her kan de finner damer!

Kan dere ikke spre en link til kolleger, venner, familie og andre kjente + i Facebook?

Mest mulig tilgjengelighet!!

Det er dumt . Er alle jenter her desperate etter KUK ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_annonym_27

Det som er bra med en sånn singelside der en ikke trenger å registrere seg og en kan være helt anonym, er at en kan si rett ut hvor despo en er. Jeg har faktisk utrolig lyst på en kjæreste! Det fungerer jo sånn i real life at jo mer en prøver jo vanskeligere blir det.

Det er som om en utspekulert heks holder en enorm skål med sjokolade, og hun deler kun ut til dem som ser ut som de ikke har lyst på. Og jo lenger tid det tar før du får en bit, jo mer har du lyst på. Og dess vanskeligere blir det å skjule for heksen.

Det som er bra her inne er at en kan stille seg oppå kanten av skåla og skrike "/&%/&%&, jeg har lyst på en sånn sjokolade!!!!". En får ikke noe sjokolade, men det svekker hvertfall ikke muligheten til å få det. Og så er det jo så godt å få det ut :rope:

Men for all del, hvis folk her inne bestemmer seg for å ta skåla fra heksa og bare dele ut sjokolade i hytt og pine så er jeg med på det! :rødme: :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er bra med en sånn singelside der en ikke trenger å registrere seg og en kan være helt anonym, er at en kan si rett ut hvor despo en er. Jeg har faktisk utrolig lyst på en kjæreste! Det fungerer jo sånn i real life at jo mer en prøver jo vanskeligere blir det.

Det er som om en utspekulert heks holder en enorm skål med sjokolade, og hun deler kun ut til dem som ser ut som de ikke har lyst på. Og jo lenger tid det tar før du får en bit, jo mer har du lyst på. Og dess vanskeligere blir det å skjule for heksen.

Det som er bra her inne er at en kan stille seg oppå kanten av skåla og skrike "/&%/&%&, jeg har lyst på en sånn sjokolade!!!!". En får ikke noe sjokolade, men det svekker hvertfall ikke muligheten til å få det. Og så er det jo så godt å få det ut :rope:

Men for all del, hvis folk her inne bestemmer seg for å ta skåla fra heksa og bare dele ut sjokolade i hytt og pine så er jeg med på det! :rødme: :yvonne:

OK, du kaller altså kvinnene her for hekser, og er snurt for at det hverken blir fitte eller sjokolade på deg? Den hvinende lyden som blir sterkere og sterkere, er det KG-sirenenes forventningsfulle gledeshvin, eller er det lyden av negler som kvesses? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husket på medisinene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...