Steinar40 Skrevet 7. september 2009 #41 Del Skrevet 7. september 2009 Du er jo vittig av og til da. Tusen takk! Men ellers er jeg vel bare en kvinneundertrykker regner jeg med? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 7. september 2009 #42 Del Skrevet 7. september 2009 Tusen takk! Men ellers er jeg vel bare en kvinneundertrykker regner jeg med? hehe Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
motown Skrevet 7. september 2009 #43 Del Skrevet 7. september 2009 Kjenner mange bra karer, men det var den kjemien da..... Ja det var dette med kjemien da...du høres jo ut som ei grei jente da :rødme: Men dette er vel ikke forumet man treffer unge single damer....eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. september 2009 #44 Del Skrevet 7. september 2009 Ja det var dette med kjemien da...du høres jo ut som ei grei jente da :rødme: Men dette er vel ikke forumet man treffer unge single damer....eller??? Er det ikke det PM er til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Singel_mann Skrevet 7. september 2009 #45 Del Skrevet 7. september 2009 Hvorfor det ikke er et dating- og kontaktforum har kan jeg fremdeles ikke skjønne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. september 2009 #46 Del Skrevet 7. september 2009 Du er jo vittig av og til da. Tror at utenlandske kvinner har de samme kravene som oss, men vi er såpass heldig stilt at vi kan velge kjærligheten helt uten andre hensyn. Det handler mer om at de utenlandske kvinnene ikke lar materielle ting blende for kjærligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. september 2009 #47 Del Skrevet 7. september 2009 Det handler mer om at de utenlandske kvinnene ikke lar materielle ting blende for kjærligheten. Så du lever i den tro at f.eks. østeuropeiske kvinner ikke siler ut menn fra økonomiske kriterier når de vurderer om de skal komme til Norge og gifte seg? Selv om du er en utenlandsk kvinne, så er du ikke sånn skrudd sammen at om du er en "10 -er dame" vakker som få, så vil du ha den småtykke og 20 år eldre Per fordi du - selv om du ikke har truffet han enda - elsker han. Da er det nok eventuelt pengene til Per og tryggheten i Norge som gjør at hun kommer hit. Det trodde jeg alle skjønte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Isabella_* Skrevet 7. september 2009 #48 Del Skrevet 7. september 2009 Ja det var dette med kjemien da...du høres jo ut som ei grei jente da :rødme: Men dette er vel ikke forumet man treffer unge single damer....eller??? Jo, det er det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. september 2009 #49 Del Skrevet 7. september 2009 Så du lever i den tro at f.eks. østeuropeiske kvinner ikke siler ut menn fra økonomiske kriterier når de vurderer om de skal komme til Norge og gifte seg? Selv om du er en utenlandsk kvinne, så er du ikke sånn skrudd sammen at om du er en "10 -er dame" vakker som få, så vil du ha den småtykke og 20 år eldre Per fordi du - selv om du ikke har truffet han enda - elsker han. Da er det nok eventuelt pengene til Per og tryggheten i Norge som gjør at hun kommer hit. Det trodde jeg alle skjønte. Så det _er_ det materialistiske som avgjør en kvinnes valg av mann. Jeg har hatt rett hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 7. september 2009 #50 Del Skrevet 7. september 2009 Av den enkle grunn at jo mer man leser av kvinnelige svar og innlegg her jo mer får man som mann lyst til å være evig single Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. september 2009 #51 Del Skrevet 7. september 2009 Så det _er_ det materialistiske som avgjør en kvinnes valg av mann. Jeg har hatt rett hele tiden. Vær i alle fall konsekvent i din ideologi! Så tett igjen hullet ideologien din har når du sier "utenlandske damer de lar seg ikke blende av materialisme". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 8. september 2009 #52 Del Skrevet 8. september 2009 Vær i alle fall konsekvent i din ideologi! Så tett igjen hullet ideologien din har når du sier "utenlandske damer de lar seg ikke blende av materialisme". Flott sagt. Kanskje BM åpner øynene litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 9. september 2009 #53 Del Skrevet 9. september 2009 Tror at utenlandske kvinner har de samme kravene som oss, men vi er såpass heldig stilt at vi kan velge kjærligheten helt uten andre hensyn. Jeg vil vel heller si at folk generelt sett blir mer kresne i land som er så rike som Norge og de andre av de rikeste landene. Jeg mener egentlig at både kvinner og menn i Norge har for høye krav og forventninger til både parforhold og livet generelt sett. Noe som gjør østeuropeiske kvinner mindre kresne er nok at det rett og slett er store underskudd på menn som ikke er alkoholikere der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 #54 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg vil vel heller si at folk generelt sett blir mer kresne i land som er så rike som Norge og de andre av de rikeste landene. Jeg mener egentlig at både kvinner og menn i Norge har for høye krav og forventninger til både parforhold og livet generelt sett. Noe som gjør østeuropeiske kvinner mindre kresne er nok at det rett og slett er store underskudd på menn som ikke er alkoholikere der. Kresen er forøvrig tilnærmet lik bortskjemt hehe I østeuropeiske land har de jo da også mye dårligere økonomi enn vi har her, og dette er da en hovedgrunn til hvorfor kvinner i slike land ønsker seg en mann her. Men når de først har vært her en stund, så blir de fleste av dem akkurat like kresne og bortskjemte som vi er. Mennesket er seg lik hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 9. september 2009 #55 Del Skrevet 9. september 2009 Men når de først har vært her en stund, så blir de fleste av dem akkurat like kresne og bortskjemte som vi er. Mennesket er seg lik hehe Jeg vet ikke om jeg er enig der. Min erfaring er ihvertfall at russiske, brazilianske og thailandske damer som har vært gift og skilt her fortsatt er langt enklere å få kontakt med enn etnisk norske damer. Når det gjelder prakteksempelet på overkresne damer så er jo det slettes ikke de norske, men damene i Singapore og Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 #56 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg vet ikke om jeg er enig der. Min erfaring er ihvertfall at russiske, brazilianske og thailandske damer som har vært gift og skilt her fortsatt er langt enklere å få kontakt med enn etnisk norske damer. Mye mulig, men de er jo da også avhengige av å få seg en ny mann snarest for å leve godt i (dette) landet. Det er ikke mange av de norske damene som har utdannelse og stort sett klarer seg godt selv økonomisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 9. september 2009 #57 Del Skrevet 9. september 2009 Mye mulig, men de er jo da også avhengige av å få seg en ny mann snarest for å leve godt i (dette) landet. Det er ikke mange av de norske damene som har utdannelse og stort sett klarer seg godt selv økonomisk. Jeg er faktisk ikke så sikker på om de utenlandske, særlig de russiske, er så dårligere stilt enn mange av damene på de sjekkesidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sentrum Skrevet 10. september 2009 #58 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg lurer mest på hvorfor de mennene som er her inne egentlig er her, på et forum som heter Kvinneguiden? Er det fordi de er mer i kontakt med både sine maskuline og feminine sider mentalt sett og kanskje er litt lei mye av machokulturen på mer rendyrkede manneforum? Eller er det fordi jegerinstinktene deres sier at her kan de faktisk fråtse i feminint bytte? Eller er det fordi det faktisk ikke finnes så mange norske nettfora som ikke direkte reklamerer seg som sjekkefora? Jeg synes forresten det er fint at det også er menn å diskutere med her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m74 Skrevet 10. september 2009 #59 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg lurer mest på hvorfor de mennene som er her inne egentlig er her, på et forum som heter Kvinneguiden? Er det fordi de er mer i kontakt med både sine maskuline og feminine sider mentalt sett og kanskje er litt lei mye av machokulturen på mer rendyrkede manneforum? Eller er det fordi jegerinstinktene deres sier at her kan de faktisk fråtse i feminint bytte? Eller er det fordi det faktisk ikke finnes så mange norske nettfora som ikke direkte reklamerer seg som sjekkefora? Jeg synes forresten det er fint at det også er menn å diskutere med her. Jeg synes faktisk det er mye morsomt å lese her inne , også er det en del ting som opptar meg når det gjelder barn, familie etc. Stemningen er heller ikke så værst. Det er enda mer drittslenging og selvhevdende sullemikker på steder som diskusjon.no ja... også er jeg vel svakt androgyn. Jeg synes ofte det er mye enklere å forholde meg til kvinner - dvs. det er kun inntil man evt. får lyst til å putte tissen sin inni dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. september 2009 #60 Del Skrevet 10. september 2009 Vær i alle fall konsekvent i din ideologi! Så tett igjen hullet ideologien din har når du sier "utenlandske damer de lar seg ikke blende av materialisme". Jeg bryr meg for så vidt ikke lenger om hva som gjør at en kvinne velger å han en lengre relasjon til meg, men jeg synes det er fint å se at andre også konkluderer med et jeg har hevdet lenge, penger er det som skal til for å holde på en kvinne. Den faktiske gevinsten med en utenlandsk kvinner er at hun er mye mer feminin en norske kvinner og har ikke urimelige krav til mannen. Mannen får fremdels være Mann! Men for all del, jeg har ingen illusjon om at utenlandske kvinner har et mutert gen som gjør dem i stand til å elske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå